Za mała ilość gazu=zła proporcja oleju do czynnika=uszkodzenie sprężarki spowodowane zbyt dużą iloscią oleju w komorze sprężania=koszty wymiany spręząrki
W przypadku jezeli bedzie znaczaca ruznica w ilosci czynnika nabitego do podanego przez producenta
Jeżeli okład klimatyzacji masz napełniony czynnikiem to przy wymianie nabij tyle samo, ile udało się zciągnąć i tak samo musisz postąpić z ojejem do smarowania układu klimatyzacji. Jezeli chlodzenie cie nie zadowoli to dobij wiecej czynnika, ale pamietaj że jezeli za dużo nabijesz to możesz uszkodzić układ.
Miałem taki sam problem. okazało się, że olej był za rzadki.
Wymieniłem olej i końcówki wtryskiwaczy. Problem minął, ponieważ jeden wtryskiwacz tak lał, że do ok 1000obr/min nie było suwu pracy na jednym cylindrze i olej napędowy przedostawał się do miski przez pierScienie i rozcięczał ojej