Skocz do zawartości

Extremis1522

Members
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Extremis1522

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzisiaj sprawdziłem cisnienie i na lekko ciepłym silniku miał cisnienie od 4.5 do 5 na buegu jałowym i przy obrotach 750. Wszystko jest w porządku teraz mechanik mi tak powiedział.
  2. Witam byłem na sprawdzeniu ciśnienia oleju w Ferdku i okazało się że miał za niskie na zimnym miał na wolnych obrotach miał mniej niż 2 bary a przy rozgrzanej jednostce miał do 1.5, mechanik kazał natychmiast pojechałem do gościa co robił traktor i tak zrobiłem. Diagnoza XMK13 była w 100% trafiona okazało się że pompa jest popsuta dobrze że był jeszcze na tej gwarancji bo zapłaciłem aby za pompę. Kazał wymienić olej i dzisiaj to zrobiłem razem z filtrem olejowym i powiedział że wszystko jest w porządku jak się nie mylę powiedział że ma 5.5 bara na wolnym na zimnym, jutro podjadę do znajomego i sprawdzimy. Mechanik wspominał ze te nowe pompy oleju potrafią sie nawet do roku posypać prawda to bo nie chciałbym po roku rozbierać silnik. Dzięki wszystkim za chęci i pomoc jutro dam znać jak z pomiarem,
  3. Oki dzięki i tak zrobię dzięki za pomoc, a do tej pompy olejowej jak mi się wydaje miskę olejowa trzeba od kręcać A oleju w przekładni mam na samym dnie dobrze że wpadlem na pomysł by tu zapisać.
  4. A ile do tej przekładni leje się tego oleju do pełna czy ileś tam litrów.
  5. Witam szukałem na rożnych forach i nie mogłem znaleśc inforacji na temat jaki olej dolewa sie do układu kierowniczego bo na dole nad kierownicą znajduję się czerowna śruba po odkreceniu znajduję się olej i jest go mało i chciałem go dolać ale nie wiem jak tam powinien być...nie wiem czemu ale mam luzy na kierownicy i też chciałbym ogranąć to. Z kontroką problem ustał nie mryga ale tenat z pomiarem muszę ogarąć w natenych tyg lepiej dmuchać na zimno. Pozdrawiam.
  6. W najbliższym czasie zrobię pomiar ciśnienia oleju,zobaczymy co powie na to mechanik i efekty pracy i diagnozy wystawie tutaj na forum.
  7. Silnik miał wymieniane można powiedzieć że wszystko wał miał 2 szlif,wymiana tłoków pierścienie itp nie znam się za bardzo ale mówił że wszystko było robione bo silnik był zarzniety solidnie... Jesteście pewni że obroty na luzie bez gazu powinny wynosić 850 ?? Bo jutro chciał bym to ustawić,tylko zasrawnwia mnie to czy może silnik powinien tak się zachować jak był pod obciążeniem i z biegiem i bez gazu i na niższych obrotach że zaczyna mrygać ale dzisiaj to sprawdzalem i kontorlka nawet ani razu nie za święciła
  8. Teraz olej sprawdzam czy jest odpowiednia ilość, kurcze ja chciałem jeszcze zmniejszyć obroty a tu się okazuje że jest dobrze i nawet za mało )) nie wiem zbytnio co jest nie tak ale chyba najlepiej zrobić pomiar ciśnienia oleju albo może od razu dzwonić do mechanika który naprawiał silnik
  9. Właśnie o to chodzi że na wolnych obrotach teraz nie świec zaczynają się cyrki tak jak wyżej opisywałem na biegu polowym bez gazu... Teraz na chwile obecną jest w porządku... Tylko martwi mnie ta sprawa bo nie cały rok był kapitalny remont przeprowadzony i mechanik mówi że daje rok na gwarancję bo jak to on powiedział jak do roku nic nie będzie się działo to będzie git a tu coś zaczyna być nie tak..
  10. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów były niedawno żniwa i po jeździe traktorem po belki zauważyłem że po nie dodawaniu gazu fm zaczyna mrugać kontrolka (nie ciągle tylko przez ułamki sekund ) bardzo mnie to zaniepokoiło i zmartwiło zgasiłem go i po ponownym odpaleniu problem ustał, postanowiłem sprawdzić poziom oleju stan oleju był na kresce minimum dolałem oleju to prawie maxa myślałem że problem z głowy, ale widome od paru dni jest susza wieć postanowiłem nawodnić maliny. Nawadnianie polegało na naładowaniu dwóch baniaków 1000litrowych na rozrzutnik... wiec może zacznijmy do setna sprawy po pracy kilku godzinnej mojego mf255 oczywiście na biegu polowym żeby jak najwolniej jechać i wpadłem na pomysł żeby puścić go na 1 na polnym bez gazu. Traktor zaczął trochę inaczej pracować słuchać cicho postukiwania ale ignorowałem to bo uważałem że tak musi ale po chwili zauważyłem coś niepokojącego mruganiem kontrolki ciśnienia oleju wciskam pedał gazu i zaczyna znikać po ponownym odpaleniu problem ustaje. Zauważyłem że od paru dni od tamtej sytuacji i jeździe na trochę większych obrotach problemu nie ma wszystko jest w porządku może głównym problemem jest moja jazda bez gazu. Btw. Nie wiem czy to jest normalne w tych MF że na biegu jałowym bez gazu osiąga obroty 6.5 na tym zegarze... sąsiada mówił że trochę za wysokie ma..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v