Skocz do zawartości

Marek987

Members
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Marek987

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Marek987

    Case seria JX

    Witam mam mały problem w moim JX60 Wczasie jazdy po nierównościach z lewej strony tylnego koła słychać piszczenie tak jakby pod kabiną coś ocierało ciężko to zlokalizować poduszka jest dokręcona tak myślę że może ta śruba w tej gumie wydaje taki pisk,miał ktoś taki problem?
  2. Marek987

    Case 5130 [połączone]

    Słabe ciśnienie masz w szkrzyni biegów, prawdopodobnie pompa hydrauliczna mam to samo
  3. Marek987

    Case seria JX

    3litry ? mi przy cyklopie pali 6na godzinę
  4. Marek987

    Case seria JX

    Faktycznie te 3cyl to IVECO.W czym jest lepszy ten 4ro cylindrowy,bo pali więcej od tego z 3ma.A muła ma takiego że jak go nie podkręcisz na pompie to nawet na pusto słabo jezdzi
  5. Marek987

    Case seria JX

    No właśnie tą plastikową obudowe ,nie ma szans jej ściągnąć bo nie widać tam żadnej śruby którą mógłbym odkęcić.Przegieli z tymi pedałami wczesniejsze modele miały w podłodze gdy zamawiałem to takiego mi pokazali był z silnikiem perkinsa.a pózniej się okazało ze dostałem z silnikiem IVEKO i z ulepszonymi hamulcami które po gwarancji nie działaja jak trzeba,no i te pedały niemalze pod siedzeniem
  6. Marek987

    Case seria JX

    A powiem ci że już mnie wkur te pedały nogi mam pobijane trzeba to przerobić mam juz nawet pomysł jak to zrobić ,struce je i wyprofiluję inaczej no i nie będdą tak wysoko zawieszone,po ucięciu i ustawieniu chciał bym je opspawać do tego zabiegu wolał bym je wyciągnąć z traktora
  7. Marek987

    Case seria JX

    U mnie było to samo dokręciłem śrubę od mocowania kabiny i przestało stukać ,a już myślałem że coś napieprza w zwolnicy Wie ktoś jak wymontować pedały sprzęgła i hamulca nożnego w CASE Jx 60,pedały zawieszane od góry nie w podłodze
  8. Marek987

    Case 5130 [połączone]

    Ja za swojego dałem 8lat temu 60tys do tej pory nie było z nim problemów kupiłem go od faceta który sprowadza ciągniki z holandi.On do tej pory sprowadza wpisz KOŁCZYGŁOWY woj pomorskie na tablicy wystawia allegro chyba też ja obiezdziłem 4 wojewudztwa napatrzałem się na rupiecje i kupiłem u niego w prawdzie drożej ale sprzęt w super stanie nie picowany.Nigdy bym nie kupił ciągnika z angli tam wszystko rdzewieje błotniki maska sito instalacja zasiarczona we francji to o nic nie dbaja napewno słyszałeś opinie o ich autach.Jeśli juz to tylko z niemiec lub holandi.Pracowałem tam kiedys i byłem w szoku jak tam rolnictwo napędza inne firmy co kawałet na wioskach serwisy ciągników tam mają pojęcie o wszystkim no i stać ich na naprawy często wymieniają sprzęt dotacje mają największe to wymieniaja traktory co 10lat.A ja mam cejsa z 93r i podejżewam że będe nim jezdził jeszcze z 20lat.
  9. Marek987

    Case 5130 [połączone]

    Powiem ci tak ten ciągnik napewno spali ci mniej od zetora ursusa a nawet john deere nie ważne czy to transport czy ciężka orka .Ten grzmot naprawde mało pali a to za sprawa silnika Cumins czy jakoś tak praktycznie bezawaryjny.Wiem bo pracowałem w holandi i tam farmerzy je też chwalą,silniki te wytrzymują nawet 15 000 mt bez remontu.Co do spalania to w orce na głęboko u mnie 12l,a w transporcie jeszcze mniej za sprawa skrzyni40h .Co do rewersu to są tylko 2zakresy przód i tył nie ma po środku luzu jak to jest w nowszych modelach chcesz się zatrzymać wyłanczasz bieg i tyle.plusem w pawershiwt jest to że masz 4półbiegi do każdego zakresu,jedziesz z pługiem ciągnik zaczyna puchnąć pod górą, a ty operujesz półbiegami bez użycia sprzegła a ciągnik nie wytraca prętkosci w mechanicznej skrzyni trzeba wachlować pawershiwt to wygoda i sprzęgło wytrzymuje ci dłuzej.5130 z pawershiwt nie odpalisz na zaciąg ani z górki,biegi działają dopiero po odpaleniu,sąsiad ma takiego samego postawił na wzniesieniu wbił bieg jak w ursusie a on mu zleciał, nie wolno go także holować.Poprostu jak masz dobry akumulator i rozrusznik to nie ma problemu.Na twoim miejscu bym brał pawershiwt mimo wszystko.Dodam że w holandi mało jest ogłoszeń sprzedam CASE MAXXUM to naprawde dobre sprzęty Ja z moim mam małe problemy ale doprowadzę go do ładu
  10. Ja bym się nie przejmował tym jeśli zwiększyłeś mu nieznacznie nie ma prawa nic się wydażyć.Prawda jest taka że szybciej go zajezdzisz bo paliwa trefnego mu wlejesz
  11. zwiększając dawkę paliwa zwiększają się nieznacznie obroty na biegu jałowym.jeśli komuś to przeszkadza można je zmniejszyć śrubką która jest za pompą od strony bloku silnika,ja mam w tej chwili obroty ustawione na 750obr i jest w sam raz
  12. Marek987

    Case 5130 [połączone]

    Dokładnie tak jamk mówisz jestem z okolic koszalina .No W polsce sprzedają zachodni sprzęt a gdy cś się psuje to mówią trzeba było kupić zetora.Wysyłaja swoich serwisantów na szkolenia a czego się oni tam uczą chyba tylko wymieniać filtry oleje.A propo Case 5130,polecam ten ciągnik mimo wszystko komfortowa praca wyciszona kabina, małe spalanie u mnie w orce na głęboko 12l.silnik 6cylindrów CUMINUS najlepszy w Case u mnie bez turbo idzie jak czołg,pięknie pracuje a jeśli skrzynia to tylko pawer shiwt ja mam dodatkowo 4 półbiegi do każdego biegu cos wspaniałego.Przed zakupem takiego ciągnika warto obejrzeć całą eletkrykę czy nie są kable porozrywane aby nie mieć w przyszłości kłopotów.Asprawdzić go najlepiej w polu
  13. Marek987

    Case 5130 [połączone]

    Witam mam problem z CASE5130, mianowicie na rozgrzanym oleju w skrzyni biegów ciagnik przestaje cofać jak by było tego mało przy nawrotach gdy skręcam koła rozłancza skrzynie wciskam sprzęgło prostuje koła i jedzie dalej dodam że przedniego napędu nie rozłancza .byłem pytać w serwisie to powiedzieli że nie pomogą bo znaja się tylko na nowych czyżby pompa? gdzieś wyczytałem że pompa nie ma nic wspólnego z przodem czy to prawda?Mam go juz 8lat nigdy nie miałem z nim problemów
  14. Całkiem niedawno w swoim JX60 silnik IVECO dokonałem regulacji na pompie.Wkręciłem tą śrubkę od dawki paliwa na pół obrotu(w zupełności wystarczy) ciągnik jak już ktoś tu napisał nie do poznania ,dostał mocy i zwiększył się moment obrotowy jestem zadowolony z tego zabiegu zobaczymy jakie będzie spalanie.Bo wczesniej ciągnik chlał paliwo jak smok a muła miał w dolnym zakresie obrotów jak Mazowiecki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v