Skocz do zawartości

R1D2

Members
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

2042 wyświetleń profilu

Osiągnięcia R1D2

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Zrzuć pasek i zobacz czy też drży... Oczywiście wyskoczy błąd alternatora i nie będzie przez chwile chłodzenia ale to nic nie szkodzi. Na wale wentylatora jest piasta i może mieć luzy. i cały osprzęt sprawdź przy okazji Jak jest mechaniczny a nie cr to podkręć sobie ciut wolne obroty i będzie miło
  2. To kiepsko... A dużo mial godzin? Rozwiazanie to kupno uzywki z juz naprawiona skrzynia np 11-15tys godzin a Twój jako dawca w razie awarii reszty... Tyle ze dobry to 60-80tys... I wymiana operatorów a jak nie to kup im ursusa 16XX i niech maja komfort w nagrode
  3. Kolego napisz cos wiecej jak teraz sprawa wyglada, czy ciagnik rusza z jakiegos biegu? Moze tylko wsuwka-walek laczacy silnik i skrzynie sie rozlecial? Skrzynia jest raczej idiotoodporna nie liczac biegu 17... Wrzucenie 1 powoduje zrzucanie biegow po kolei wiec nie powinno sie nic stac... A wcisniecie sprzegla uratowaloby skrzynie na 100%... Jesli tylko ktores sprzeglo poszlo to proponuje dac na zime maszyne do firm co naprawiaja powershify...
  4. Juz jest CC w konfiguratorze http://salesmanual.deere.com/sales/salesmanual/de_DE/tractors/2016/feature/transmissions/6m/commandquad_plus_r2_t4.html Doplata 2.5k euro lub 3.5k euro za eco... Jest również autoclutch wiec fajna sprawa... Dostepna od polowy 2016r
  5. 6m amortyzacja kabiny http://salesmanual.deere.com/sales/salesmanual/de_DE/tractors/2016/feature/operator_station_and_controls/6m/mech_suspension_r2_t4.html 6m command quad na zdjeciu http://salesmanual.deere.com/sales/salesmanual/de_DE/tractors/2016/feature/steering_and_brakes/6m/tractor_brake_system_r2_t4.html Wyglada ciekawie aczkolwiek wajcha od park moglaby zniknac... W 6m nie ma podłokietnika... To prosty ciagnik jak twoj 6620...
  6. A koledzy w konfiguracji dobierali sobie podgrzewacz paliwa, powietrza itd? Zestaw zimowy to opcja w jd ale ulatwia start...
  7. Kup lepsze bezpieczniki, nie chinskie, albo wyciagnij z dobrego auta... fakt grzeje sie tam ale nie powinny sie topic... Sprobuj poprawic kontakt jakims specyfikiem albo papierem sciernym... Kable sie starzeja i nic nie poradzisz... No chyba, że masz małe zwarcie i tej jeden nie daje rady... Ale dokladnie sprawdz od ktorych lamp on jest... I wyczysc wszystko z kurzu i smieci zeby sie nie zajarało...
  8. Jak zrzucisz przystawke napedu to w niej jest ta obejma. Ale jak ruszasz dzwignia na tej przystawce co jest do recznego to czuc opor? Bo jak tak to jeszcze po podciagnieciu hamulec powinien trzymac. http://jdpc.deere.com/pimages/LX01/LX016595_______UN24JUL97.gif
  9. Kolego ręczny najczęćiej jest w obudowie sprzęgła przedniego napędu, jest to taka obejma na sprzęgle. Do niej dochodzi dźwignia z kabiny i da się go podkręcić żeby lepiej brał. Nie musisz nic nawet rozkręcać... no chyba, że ktoś jechał na ręcznym ale to raczej powinien się udusić silnik i wtedy do wymiany ta obejma. Najlepiej położyć się pod ciągnikiem a druga osoba niech zaciągnie w kabinie go i wtedy łatwo namierzysz. A jeśli chodzi i hamulec tzw. Park to jest to blokada na zębach koła i jest nad sprzęgłem wom ale to więcej roboty bo w środku siedzi... Katalogi są na deere parts catalog w internecie po angielsku do wszystkich jeleni
  10. Rozkręć góre sekcji i zobacz czy działa suwak... Pokrętło nie powinno się wykręcić. Raczej tam nie ma się co zepsuć...
  11. Wszelkie "tradycje" z bizona radzę odrzucić na słuch to radio tylko polecam, bo niewiele słychac co sie dzieje na zewnątrz... Jak sie pilnuje regulacji łańcuchów itd to raczej nic sie nie wydarzy... Proponuje zapoznać sie z poślizgami pasów w cebisie, ciekawa funkcja... A co do czujnika na wytrząsaczach to dobra rada żeby zobaczyć straty przy tej samej prędkości i na tym samym polu z siekaczem i bez... Z siekaczem słomki odbijają się od czujnika i dlatego pokazuje większe wartości, dlatego się zmniejsza czułość wedle uznania... W instrukcji jest wiele ciekawostek przydatnych i wszelkie wymiany, nastawy dobrze opisane więc nawet serwis nie zarobi chyba, że ktoś chce płacić za proste czynności...
  12. Bez obrazy kolego ale czujniki to jedno a straty na polu to drugie... Większość osób obniża czułość czujnika na wytrząsaczach do 30% w pszenicy. Tak trudno jest wysłać kogoś albo samemu wyjsć i pogrzebać w słomie za kombajnem? Pewnie krotki sezon wiec wszystkiego nie wiesz co i jak ustawić, ustawienia szczeliny , prędkości napędów i otwarcia sit tez sobie trzeba wypracować aby dobrze szło i ładnie czyścił Tucan. A co do awari to pisz do claas Polska... Ale raczej kombajn jest prosty i cieżko cos popsuć bo szybciej Cię cebis poinformuje niż pas zacznie się jarać Radzę zapoznać się z instrukcją zanim sie wyjeżdża w pole...
  13. Kolego... Fakt e23 to nowa skrzynia wiec aktualizacje będą z pewnością i commandcenter nowe tak samo... Moje zdanie takie,że on skoro nie pokazuje spalania, obciążenia itd to złe współpracuje silnik ze skrzynia i przez to szarpie... Reklamacja do jd Polska pozostaje. A co do powershifta to bez obciążenia zawsze jest charakterystyka przełączania szybka...
  14. Manuals.deere.com wpisujesz 6920s i po angielsku masz pełna instrukcje tam sa kody i błędów i opcje custom. BCU 024 zmieniasz na 1 i gotowe. Możliwe ze odłączenie od zasilania albo dotknięcie przypadkiem ścieżek płytki spowodowało ze zresetował sie BCU czyli licznik do ustawień fabrycznych...
  15. R1D2

    Zakup Jd 6320

    Z tego co wiem to w kompie zapisuje sie wartość faktyczna czyli nawet 20000 godzin. A półbiegów w quad skrzyni się nie kalibruje... Jak trochę szarpie to jeszcze nic strasznego jak jedzie sie na pusto ciągnikiem. A silnik pali bez problemów ? Nie dymi? Na zachodzie to zadbane 10tys godzin nadal trzyma cenę... Ale czasem są krajowe ładne, może nie pełna opcja ale też nie zjechane. Raczej do 10-12 tys to przy silniku zmienia się osprzęt a nie rozgrzebuje silnik... Popatrz na agriaffaries tam są różne sprzęty z prawdziwymi cenami/przebiegami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v