Skocz do zawartości

adamigoJD

Members
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia adamigoJD

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Z problemem do końca sie nie uporałem, zostało na tej nowej pompie i jest to teraz "mniej uciążliwe". koszty wymiany pompy z zebatej na tłoczkową to nie wiem, bo to serwis w ramach gwarancji zrobił, poza pompą został wymieniony blok pierwszeństwa (taka kostka z tyłu), bo przy pompie zębatej jest inny. z tego co serwisant opowiadał to na samym odkreceniu pompy i przykręceniu drugiej sie nie konczy, są jeszcze jakieś drobne pierdołki do zmiany. Fakt zę w ciągniku jest ciszej i praca jest bardziej komfortowa. ale nie sądziłem że takie obciążenie ciągnika przez tls bedzie miało miejsce. Pracowałem jd 6 garowymi i wogóle nie było tego odczuc. Wydaje mi się ze te małe ciągniki mają ciut za mało mocy aby "nakarmić" te przednią oś. Serwis w sumie zaczął swoje prace przy ciągniku od hamowni i i przesunął linie momentu obrotowego na wcześniejszą, co miało dać efekt bardziej dynamicznej maszyny(róznica mało odczuwalna).Wtedy ten ich pomysł że ciągnik może być za słaby wydawał mi się śmieszny, bo co ma hyrdaulika do mocy.. ale po przeanalizowaniu tematu to wersja 6, to w m-kach jak i w premiumkach czy tez własnie w starszych wersjach z tls przy mocy 100 pare koni, tak ten TLS daje o sobie znać. myslę ze w niektórych przypadkach użytkownicy nie zwracają na to uwagi, dopiero jak sie jemu powie, ze takie coś jest i to sprawdzi w polu, to wtedy go to denerwuje. zauważcie w w jd seri 5 nie ma tls(za słaby?) Ogólnie frustrująca sprawa. Może ktoś z was upora się z tematem tego TLS-a, to niech da znać. jest jeszcze możliwość zczipowania maszyny, a nie wiem czy tedy droga..? a przewody(2) też założyliśmy elastyczne od tyłu aż do bloku zaworowego z przodu na osi i jakoś różnicy nie było. pozdrawiam
  2. po dłuższym czasie( co wiekszość ciagnik przestal w serwisie), wracam do tematu, a usterki nadal nie usunięto. w ciagniku została wymieniona pompa hydrauliczna z zebatej na tloczkową o wiekszej wydajnosci, co prawda w kabinie dużo ciszej, ale problem utraty mocy/obciazenia ciagnika nie znikł. serwis rece rozkłada. ale przypadkowo trafil sie drugi uzytkownik tez 115m i mial ten sam problem, a ze ciagnik kupil uzywany bez gwarancji zaczal grzebac sam z mechanikami i zaczeli od wymiany przewodow do tls na przewody o wiekszej średnicy na wlocie(przy zakuciu, bo tam prawdopodobnie jest zmniejszony przeplyw), na takie jak w ciagnikach o wiekszej mocy. Własciciel tej 115 mowił że jakby reka odjął. wiec tez do serwisu te info przeslalem. czekam na rezultat. co o tym myślicie. a w odpowiedzi to dzieje sie to w każdym zakresie obrotów przy jeździe powyżej 1,5 km/h
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v