Skocz do zawartości

ahmeds1

Members
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia ahmeds1

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Na krótko jak pale to te dwie śruby grube a własnie kolega mówił mi że powinienem jedna grubą i tą mniejsza a nie te dwie. Więc może cewka co sądzicie? Wiem że nie profesionalnie to napisałem ale wiecie o co chodzi
  2. Na orginalny z t25 nie taki jak w c360 ;] Moze miec to jakis zwiazek z tym ze tam są odwrotnie te biegunowosci niż wc360? Chyba dobrze to napisalem.
  3. Witam Mam problem przerobiłem instalacje w t25 na instalacje taką sama jak jest w ursusach c360 i nie pali mi władziu na rozrusznik. Wszystkie światłą,kontrolki wszystko wsio działa (ładowanie jest) a nie działa mi odpalanie nie ma żadnego odzewu jak przyciskam. Próbowałem na krótko (odpiąłem kable od włącznika) nie ma żadnego odzewu. Więc to nie włącznik.Dodam że podpiąłem alternator tak jak jest schemacie instalacji c360 (że jeden kabel od alternatora idzie do rozrusznika a nie jak w orginalnej instalacji włądzia do akumulatora szedł ten kabel bodajże) nie wiem czy może mieć to jakiś wpływ na to?Władziu pali jak mu zewre styki śrubokrętem. Jakieś pomysły?
  4. Spadło łożysko jak wkładałem i to było przyczyna drgań. Temat do kosza/zamknięcia.
  5. Był wymieniany wał,cylki,tłoki.Tylko ze wszystko było okey przed wymiana ślimaka a teraz się to zaczeło. No chyba ze jak były luzy to nie bylło tego czuć.Hmm no nie wiem to co zawieść wtryski do sprawdzenia czy może te przeciw wagi tylko czy da się to poprawić bez rozbierania silnika ?
  6. No tak trochę na pewno powinno trząś ale no bez przesady żebym ja nie utrzymał kierownicy bo tak nią telepie.Po godzinie jazdy nie czuje palców to chyba aż tak nie powinno trząś
  7. Na postoju jak dodam gazu i w czasie jazdy to samo no nie idzie utrzymac kierownicy tak nią trzęsie.Wspomaganie zadnego nie mam przy nim.
  8. Witam Mam problem z władkiem o tuż po wymianie ślimaka itp, wszystko poskładałem według książki, przykręciłem i co luzy skasowane ładnie w prawo w lewo skręca ale problem jest taki że gdy dodam gazu to trzęsie tak kierownica że nie idzie wytrzymać... Dodam że na wolnych nie trzęsie jest okey. A i jeszcze przed wymianą ślimaka było wszystko ok poza luzami oczywiście wiec raczej tymi przeciwwagami ani nie wyważeniem wału to nie może być bo czytałem właśnie to wszystko o tym jest ale jak wcześniej było dobrze to nie wiem w czym problem.. Jakieś pomysły ? Poduszki pod kabina i silnikiem wymienione bo myślałem że może przez to..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v