koledzy tak czytam te wasze komenty i postanowiłem sprecyzować
a) dźwignia z prawej strony siedziska załącza napęd WOM ze skrzyni ma trzy położenia : do przodu WOM niezależny, środek wyłączone , do tyłu WOM zależny od skrzyni, włączać lepiej przy zgaszonym silniku
B) lewa dźwignia przy kierownicy: do przodu wyłączony WOM, do siebie włączony WOM, realizowane hydraulicznie
c) zmiana obrotów WOM 540 na 1000 i na odwrót, poprzez wymianę wałka z prawej strony skrzyni pośredniej gruby frez 1000 obr, drobny frez 540 obr. (może być bez wałka będzie 540 obr.) zamieniamy wałki więc powinny być dwa na wyposażeniu
d) włączenie pompy hydraulicznej odbywa się za pomocą dźwigni z lewej strony skrzyni pośredniej (jak się stanie przodem do stopni to na wprost pod kabiną) do przodu włączony do tyłu wyłączony, jak się WOM-u nie używa lepiej wyłączyć pompa się nie zużywa i jak jest zimno ciągnik ma lżej przy rozruchu.
w razie pytań walcie śmiało jak wiem to pomogę