Skocz do zawartości

mateuszek1716

Members
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

1114 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mateuszek1716

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Czym mogę bezpiecznie powschodowo odchwaścic groch. Pozdrawiam
  2. Witam, Mam pytanie na szybko, bo jutro już planuje wykonać T2 w pszenicy. Czy mogę połączyć Elatus Era + mikro (dr green) + insektycyd+ 500g/ha fosforu. Z góry dziękuję za odpowiedź:)
  3. Na wstępie chciałem podziękować za duże zainteresowanie moim problemem. Jak będę miał więcej czasu to zabiorę się za siewnik i sprawdzę wszystkie wasze sugestie i dam znać.
  4. Zasówki były równo otworzone. Jutro sprawdze ustawienie tych sprężyn i dam znać. Z góry dziękuję za pomoc;)
  5. Witam. Zakupiłem siewnik poznaniak na skrzyni przekładniowej z dociskiem sprężynowy. Wszystko było ok, dopóki nie poszedłem zobaczyć jak wyglądają wschody pszenicy. Niestety okazało się że pszenica schodzi pasami bardzo dobrze, a innymi pasami słabo. Wygląda tak jakby połowa siewnika wydawała mniej nasion lub siała je za głęboko. Miał ktoś taki problem, jeśli tak to proszę o pomoc. Załączam przykładowe zdjęcie. P.s. na wszystkich polach wschody są takie same.
  6. mateuszek1716

    Ciągnik LTZ

    Z tego co piszesz to wychodzi na to że nie dochodzi paliwo, więc albo pompa źle zrobiona albo układ nie jest odpowietrzony. Sprawdź czy rurki wtryskowe są przykrecone w odpowiedniej kolejności.
  7. mateuszek1716

    Ciągnik LTZ

    Skoro przed remontem nie odpalał to prawdopodobnie pompa wtryskowa daje za słabe ciśnienie. Trzeba ją zregenerować albo wymienić. Jak na plack'a odpala to na bank pompa.
  8. mateuszek1716

    Ciągnik LTZ

    Niestety zawór i wskaźnik wymieniony i dalej to samo..
  9. mateuszek1716

    Ciągnik LTZ

    Dzięki za podpowiedzi wymienię i wskaźnik i zawór i dam znać jaki
  10. mateuszek1716

    Ciągnik LTZ

    Witam, Mój LTZ strasznie szybko tracił ciśnienie oleju w silniku. Na zimnym trzymał 4 a po 15 minutach pracy na wolnych obrotach było już 0.5. Więc pierwsze podejrzenia padły na pompę oleju oraz wał i panewki. Pompa została założona nowa oraz zrobiony szlif wału i panewki kupione nowe na pierwszy szlif. Wszystko robiłem sam i jestem pewny że wszystko dobrze poskladalem. Ale żeby było ciekawiej to po odpaleniu silnika dzieje się to samo, czyli na początku około 4 a później szybko spada ciśnienie. Proszę o podpowiedzi w czym może tkwić problem bo ja już nie mam pojęcia co się mogło stać.
  11. mateuszek1716

    Ciągnik LTZ

    Witam, mam ogromną prośbę, a mianowicie czy ktoś może mi dac namiary do sklepu w którym dostanę koło zębate do Ltz 55a do skrzyni biegów o oznaczeniu T251701052 >K gdyż istnieją dwa typy skrzyni biegów i do gej drugiej jest dostępneto kkoło a do mojej nie mogę nigdzie znaleźć. (to koło ma krótszą tuleje niż to które jest powszechnie dostępne w internecie. Proszę o pomoc.
  12. mateuszek1716

    Ciągnik LTZ

    Witam, kolejny problem z Ltz po włączeniu jakiego kolwiek biegu i puszczeniu sprzęgła traktor stoi w miejscu. Ruszanie dźwignią od rewersu też nic nie daje. Może istnieje tam jakiś "włącznik" skrzyni biegów czy coś w tym rodzaju?
  13. mateuszek1716

    Ciągnik LTZ

    Dzięki za info okazało się że w te widełki wpadła nakrętka (niewiadomo skąd) i zablokowała możliwość ruchu dźwignią od rewersu.
  14. mateuszek1716

    Ciągnik LTZ

    Ciągnik nie jedzie w żadną stronę. Po opuszczeniu sprzęgła silnik pracuje normalnie. Po zdemontowaniu lewarka biegów okazało się że to przez rewers który jest połączony dźwignią z lewarkiem biegów. Nie wiem jak go odblokować. Może jakieś podpowiedzi?
  15. mateuszek1716

    Ciągnik LTZ

    Witam, nie znalazłem mojego problemu a więc postanowiłem zapytać. W moim LTZ 55a chyba zakleszczyły się biegi. Mianowicie brak możliwości ruchu lewarkiem biegów oraz brak możliwości ruchu dźwignią od rewersu. Co się mogło stać i jak to naprawić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v