Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Bo kółko musi isć za miedzą a jak wysoka i szeroka to znowu tył w powietrzu, trzeba by regulować.

Do doorywania na pewno jest gorsze bo trzeba się o te kółko odsunąć, koło z 20cm idzie obok ostatniego korpusu i jeszcze z 30cm szerokosci ma czyli jak jakie drzewa na miedzy to pół metra nie doorane.

Edytowane przez Strongman

wyceniał ktoś? km80r liniowanie i odkładnie scandinavia 48500 netto i się zastanawiam czy cos urwać idzie. tak a propo warto dopłacac do tych odkładni czy te standardowe też dobrze kryją? niby dopłaty tylko 1000zł jest bavaria jest droższa a to dziwne bo odkładnice są mniejsze więc i cenna na chłopski rozum powinna być mniejsza 🤪

8 godzin temu, mx_racer napisał(a):

wyceniał ktoś? km80r liniowanie i odkładnie scandinavia 48500 netto i się zastanawiam czy cos urwać idzie. tak a propo warto dopłacac do tych odkładni czy te standardowe też dobrze kryją? niby dopłaty tylko 1000zł jest bavaria jest droższa a to dziwne bo odkładnice są mniejsze więc i cenna na chłopski rozum powinna być mniejsza 🤪

Mój jest na Bavarii właśnie, czyli Vogel Noot.Jeśli dobrze pamiętam, to Bavaria jest 10cm dłuższa od standardowej JV40 a Scandinavia 16cm dłuższa. Lemiesz przy Bavarii też jest większy, nie wiem jak przy Scandinavii

Nie mam liniowania, jest krótszy. Podniosłem ramiona podnośnika o jeden ząbek i jest na styk, bo wcześniej kółko zaczepiało o ziemię. Jest jeszcze możliwość przełożenia sworznia na łączniku od strony ciągnika o jeden otwór niżej, wtedy jeszcze tył podniesie. John Deere podnosi wyżej (przynajmniej mój 6230 względem Forterry), więc przy Twojej R-ce nie powinno być z tym problemu


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v