Skocz do zawartości

przyczepa wywrotka SAM



Jestem! chwilę mnie nie było ale nie próżnowałem są nowe nabytki i nowe konstrukcje 😀 trochę pracy było ale efekt cieszy oko, na zdjęciu jeszcze bez śrub w kołach ale już wszystkie szpilki wymienione na nowe, zostało zamontować oświetlenie i nowy dyszel pozdrawiam 😀

Rekomendowane komentarze

macius11157 napisał:

Moja ma trochę mniejsze zastawki wchodzi mi jam na max nasypie praktycznie 6 t miałem zmieniać właśnie na takie ale już na zniwa nie zdążę 

A co działo się z osiami ?

tutaj powinno wyjść około 8 ton spokojnie. a problem był taki że kupiłem rame od d44 i miałem z niej wykorzystać resory, mocowania resorów, osie i kołowrót. I tak się stało, kołowrót trzeba było trochę przerobić (dziś wolałbym zrobic cały nowy) zamontowałem szersze koła i tak jak widać na zdjęciu ciężar spoczywał na samym końcu osi, więc i siła działała tylko na te małe łożyska pod nakrętka ponieważ w d44 szpilki wystawały poza koło i ten ciężar był rozkładany inaczej. załadowałem 5.5 tony jęczmienia i cos mi się wydawało że jedno koło jest lekko krzywe, pomierzylem i rzeczywiście, więc stwierdziłem że trzeba nowe osie zamontować i mieć spokoj. Teraz na nowych osiach powinna latać spokojnie pełna pszenicy czy kukurydzy i nic jej boleć nie powinno. Pracy i kasy kosztowała mnie niesamowicie dużo ale podczas kiprowania czegokolwiek rama się nie krzywi nie buja na boki jest tak sztywna że aż chce się kiprowac. postaram się dodać więcej zdjęć kiedyś w żniwa albo w końcu na YT wrzucę coś bo tam kanał też zaniedbałem poprzez pracę pozdrawiam 😉

macius11157 napisał:

A jak założyłeś szersze osie to nie ograniczyło Ci wysokości podnoszenia podczas kierowania ? Bo umnie jak podniosę do końca to kolo ma nie wielka przerwę od paki 

ja tak się starałem zamocować kule wywrotu żeby to nie przeszkadzało bo teraz są centralnie na środku opony więc jest jeszcze duży luz, ona jest dosyć wysoka bo 130cm od ziemi do podłogi ale wzorowałem się wymiarami z d47 i dlatego jest tak a nie inaczej pozatym chciałem duże koła bo ona jest głównie na asfalt zrobiona więc będzie się lekko toczyła i żeby koła przy skręcie weszły pod ramę to musiałem zrobić wysoka ramę, ale przy kiprowania niema żadnych problemów, nie mam zdjęć podczas kiprowania bo bym Ci podeslal

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v