Skocz do zawartości

Dętka z 1962 roku



Dętka z 1962 roku użytkowana w Ursusie c360 która przeżyję jeszcze nie jedną współczesną.

Rekomendowane komentarze

Pewnie,że tak w przyczepie którą niedawno zakupiłem zeszło mi powietrze,facet od którego kupywałem d44 mówił,że 4 lata temu wymieniał nową rozebrałem fakt była nowa kabat ale od wętla pokruszała dosłownie,no i w niektórych miejscach też słabo to wygląda, mam stare dętki też degum/stomil,wyglądają super i w innych przyczepach chodzą do tej pory.

były takie dwie, uwidoczniły się dopiero po maxymalnym napompowaniu dętki, z reguły jak jest mechaniczne uszkodzenie dętki wystarczy trochę napompować dętkę i widać dziurę... w tym  przypadku dobrze, że miałem oponę bez dętkową to powietrze uciekało przez wentyl...  dętki juz nie łatałem, musiałem kupić nową... niestety Kabata... :ph34r:

51019919_2419842584715773_7442809485061521408_n.jpg

Opony bezdętkowe mają w środku żeberka i to one kaleczą dętki. Nie bez powodu opony dętkowe (tube type) są gładkie w środku. Z ciekawostek widział ktoś kauczukowe dętki? Ja mam a fińskim siewniku marki NOKIA. Przez zbieżność nazw z producentem telefonów powstał NOKIAN. Potrafią 2 krotnie zwiększyć rozmiar i nie pękną. Niestety materiał zbyt drogi i przestali go stosować.

w drugim kole  mam bodajże jakiegoś chińczyka i mam spokój... jedynie kabat ciągle stwarza problemy....  na zdjęcu może tego nie widać ale nie ma nigdzie śladu mechanicznego uszkodzenia/ otarcia... po prostu dętka się rozłazi...   dodam że i talku też sypię...

To ja w Finnce mam oryginalne 3 dętki ( 3, bo w wulkanizacji mi podmienili, nie obeszło się bez awantury, i wsadzili mi starą dębice ) to grube na co najmniej 0.5 cm....  i tam jest spokój...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v