Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu jumz belarus 611 89 rok +autosan?

Ciągnik Jumz Belarus 611 z 1989 roku działa na polu, prezentując swoje techniczne możliwości. Silnik, najprawdopodobniej pochodzenia rosyjskiego, zyskuje popularność dzięki swojej prostocie i wytrzymałości. Z 4-cylindrowym silnikiem o pojemności skokowej 4,75 litra, zapewnia solidną moc potrzebną do polowych zadań. Ten model współpracuje z przyczepą Autosan, doskonale nadającą się do przewozu materiałów na ściernisku. Mechaniczna skrzynia biegów, oferująca efektywne przełożenia, pozwala na płynne operacje w zmiennych warunkach terenu. Konstrukcja tego ciągnika doskonale nadaje się do zadań wymagających niezawodności i siły, gdzie maksymalny udźwig tylnego TUZ umożliwia prace z różnymi urządzeniami rolniczymi.


Rekomendowane komentarze

Masz racje pochodzi z zachodu jest to wersja exportowa ma najbogatsze wyposażenie jakie było dostępne w tamtym czasie (wspomaganie na orbitrolu ,ogrzewanie kabiny , wiatraczek , rozbudowana hydraulika 2 rozdzielacze niestety cieknące i założyłem nowy rozdzielacz i EHR , łańcuchy cięgieł na bokach , zaczepy solidne dużo lepsze niż w wersjach na Polskę , ukośnice cięgieł obydwa regulowane na korbkę ) widocznie długo stał bez powietrza bo opony się poprzełamywały i zostały zmienione na nowe po sprowadzeniu , silnik i skrzynia nie ruszane tylko uszczelnienie wału korbowego i tarcze sprzęgłowe bo olej leciał na sprzęgło a reszta w orginale.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v