Skocz do zawartości

New Holland T5.120 i BR180



Zdjęcie zrobione podczas zwiedzania fabryki New Holland w Płocku :D




Rekomendowane komentarze

Dnia 16.02.2017 o 16:00, iron napisał:

człowieku ja nie miałem ani jednego NH i nie będzie u mnie nigdy ale wkoło pełno tego i co nieco wiem. a takiego t5.115 ma mój kolega chodzi tylko z turem I przyczepą do bel a i grabiarka. ciągnik w środku jak typowy plastikowy ulep. do np.ariona mu daleko silnik klepie gorzej jak w mojej 80tce a skrzynia padła w tamtym roku przez to ze się rozkręca coś w środku i robi się taki syf jak w 2.0 tdi. koszta ok. 30 t. i nie jest to odosobniony przypadek tak mówili serwisanci. po za tym błąd konstrukcyjny odmy wszystkim znany ale to już szczegół

Kolego ty chyba po przepiciu pisałeś te wypociny .W moim regionie królują smerfy i wszyscy je chwalą .Mój sąsiad ma dwa i kombajn też NH .Starszy ciągnik na skrzynie EC i już 9 lat lata bez awarii .Bardzo wiele zależy od operatora ,co i jak robi .Rozmawiałem z kierowcą T5-115 (dawny pgr teraz prywatka)to sam stwierdził ,że nie ma się zmiłuj zapinają do niego zestaw taki ,że ledwo rusza ,a musi pojechać .

T5-120 to już inny model niż T5-115 i EC jest zmienione .Ja mam góry i gliny i mój smerf sobie leci i tylko zupę lać .A jelonki w zakładzie takie przechwalone i co chwilę lata do nich serwis .


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v