Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Same roller 70w + przyczepa 4,5t?

Ciągnik Same Roller 70W, znany ze swojej niezawodności w pracach polowych, charakteryzuje się mocą silnika wynoszącą 70 KM. Wyposażony jest w silnik chłodzony cieczą, o czterech cylindrach i pojemności około 4000 cm³, co zapewnia efektywność w intensyfikacji działań rolniczych. Skrzynia biegów z 12 przełożeniami do przodu oraz 3 wstecznymi pozwala na dostosowanie prędkości do różnych warunków jazdy, optymalizując prace takie jak transport płodów rolnych z pola. Masa własna ciągnika to około 3000 kg, co ułatwia manewrowanie na trudnym terenie. Model produkowany był w latach 1996–2004, a jego przybliżona cena rynkowa za używane egzemplarze w Polsce wynosi od 30 000 do 45 000 zł. Współpracuje tu z przyczepą rolniczą 4,5 t, efektywnie wykorzystując tylny TUZ o udźwigu nieco ponad 2000 kg, co czyni go odpowiednim do transportu m.in. buraków cukrowych. Dzięki dobrze dobranej konstrukcji i zgranej współpracy z przyczepą, Same Roller 70W jest idealnym rozwiązaniem do efektywnego zbioru płodów rolnych.


Rekomendowane komentarze

5 minut temu, Michall51 napisał:

widzę, że też nie ma lekko u Ciebie i ma co targać :D 
ile cm zakładki w ruskiej przyczepie? :D 
Jak sie roller sprawuje, który rok, ile h? :) zadowolony z ciągnika ? 

Chyba 30 cm a deska pewno nie całe 😛 2005, 5200 mtg ogólnie zadowolony zgrabny ciagnik i mało pali ale kilka awari już było teraz tez będzie naprawiony bo uszczelniacz przy sprzęgle cieknie 

19 minut temu, Michall51 napisał:

o kurde 😮 a co się działo, jakie objawy?? 
u nas prawie drugie tyle godzin nastukane i sprzęgło nie ruszane ;o
jedynie tarczki od WOM'u były robione, bo dostały po d*pie przy sieczkarni do qq :D 

No jak w turze chciałem wbić łychę w ziemie to zamiast kręcić kołami to stał w miejscu 😛 tarczki tez były robione 

  • Sad 1
3 godziny temu, michuu_to_ziomall napisał:

jak z awaryjnością i serwisem? zastanawiałem sie nad nim zeby c360 wspomóc

Serwis to Fino Chełm, dobry kontakt, można dostać każdą część bez problemu. 

Z awaryjnością od 2005r nie było źle, patrząc na to że ma na już prawie 7900 h. 

Z poważniejszych awarii to padło jedno łożysko na wale napędowym, ale bez problemu dało się je wymienić u siebie w garażu.

Sprzęgło oryginalne do tej pory, jedynie tarczki womu wymienione. 

Chłodnica się rozszczelniła. 

A reszta to w sumie takie sprawy eksploatacyjne, jak właśnie np szczotki alternatora, włącznik napędu przycisk ( dodatkowo elektro zawór, cewka która włącza napęd) 

Na przestrzeni tyłu lat mogę polecić z czystym sumieniem, silnik 3 turbo bardzo mało pali

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v