Skocz do zawartości

Simson



Już 8 rok u mnie bezawaryjnie i bez problemu na pole wywoziłem nim po dwa worki zboża po 50kg plus mój ciężar przez 6 lat codziennie do szkoły/pracy nim jezdziłem teraz służy już tylko do objazdu pól




Rekomendowane komentarze

cylinder 70/2 ? czy wielokanałowiec ?

bo zwykła 70  to będzie chodzić i chodzić bo wychodziły simsonki w oryginale 70

bo to co było robione u ciebie to żywotności silnika nie zmniejszy  bo praktycznie wszystko masz po oryginale założone bo gaznik bing też w fabrykach zakładali 

 

 

a co do wału z wypełniaczami to on zbytnio osiągów nie poprawia 

ja 5 lat temu  też założyłem wał z wypełniaczami  ale różnicy nie czuję może przy cylindrze wielokanałowym spawaku większym gaźniku i innym zapłonie coś tam da ale na seri to niezbyt

 

 

 

 

Ja kiedyś jak miałem 17 lat i zrobiłem prawko to kupiłem mz etz 150e, nówka ze sklepu, Boże jaki to był niewypał, po gwarancji jak zaczeły szumieć łożyska na wale to jakby helikopter jechał, jak je wymieniłem to wziąłem pilnik to normalnie opiłki szły z pod pilnika, pod wiatr w 2 osoby to 5 nie było jazdy, po polnej drodze pożał się Boże jak to fikało. Po zimie zapalić to na słońcu zapłon trzeba było suszyć żeby iskra była. Zrobiłem 7 tys km i sprzedałem, kupiłem jawę 350 ts i to jest sprzęt, do dziś mam 25000km bez jakiego kolwiek remontu. Po polu, łące idzie jak traktor. Tylko pali 6 l/100.

Ja mam simsona 80/2 jeździ już 6 rok bezproblemowo, udało mi sie bo dorwałem na internecie swożeń na tłok i łożysko igiełkowe od skutera, za te 2 pierdółki zapłaciłem coś ok. 70zł ale co zagraniczne to zagraniczne, motor śmiga jak wściekły, jak robiłem remont to założyłem właśnie łożysko igiełkowe i swożeń ten co był w zestawie a po 100km wszystko sie rozleciało (na szczęście nie zatarlem silnika, nic sie nie stało bo tylko jak usłyszałem niepokojące dźwięki to nacisnąłem sprzęgło a silnik momentalnie stanął) Dlatego tuningować trzeba z głową, ale co ja tam wtedy miałem 16 lat młody i głupi :lol:

Ja mam simsona 80/2 jeździ już 6 rok bezproblemowo, udało mi sie bo dorwałem na internecie swożeń na tłok i łożysko igiełkowe od skutera, za te 2 pierdółki zapłaciłem coś ok. 70zł ale co zagraniczne to zagraniczne, motor śmiga jak wściekły, jak robiłem remont to założyłem właśnie łożysko igiełkowe i swożeń ten co był w zestawie a po 100km wszystko sie rozleciało (na szczęście nie zatarlem silnika, nic sie nie stało bo tylko jak usłyszałem niepokojące dźwięki to nacisnąłem sprzęgło a silnik momentalnie stanął) Dlatego tuningować trzeba z głową, ale co ja tam wtedy miałem 16 lat młody i głupi :lol:

a mogłeś zamiast łożyska  wytoczyć tulejkę w korbowód i by śmigało aż miło  lub kupić same igiełki i na samych igiełkach złożyć tak jak to było zroboine w jawie albo mz

 

bo coś cięzko mi uwierzyć żeby sworzeń się rozleciał  bo łożyska igiełkowe to normalka

 

a co do cylindra to wszystkie xx/2 nie są wyżyłowanymi  dlatego długo wytrzymują 

roztaczałeś kartery pod tą 80 bo w kartery od s70  bez roztaczania to tylko 70 po 5szlifie wchodziła


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v