Skocz do zawartości

Autosan D55



Powoli przymierzam się do ruszenia z jakimiś pracami przy nowych zabytkach.
Zbieram na razie pomysły i liczę koszty.
Pierwsza sprawa to siłownik - muszę kupić tylko w ogłoszeniach dość niejednoznacznie wszyscy podaję że D47 i D55 mają takie same siłowniki, znowu gdzieś trafiłem że tyczy się to starszych wersji, teraz tylko czy jeśli i tak muszę kupić to trzymać się oryginały ma ktoś jakieś doświadczenie w tej kwestii.
Kolejna rzecz która Mnie zastanawia to burta tylna, chciał bym aby była też otwierana od dołu, więc musi być na słupkach. Lepiej aby taki słupki zrobić na stałe czy jakiś system wkładania? Robił ktoś takie słupki? Jak to najlepiej ugryźć?


Rekomendowane komentarze

poszukaj tutaj:

http://motoart.slask.pl/index.php/hydraulika-w-transporcie/silowniki-hydrauliczne.html

tylko popatrz po zakładkach bo są i do rolniczych i samochodowych - nie wiem jaka różnica.

A i na allegro idzie dostać fajne nowe siłowniki ale trzeba dobrze patrzeć jaki Ci potrzebny (długość złożonego, po rozłożeniu i max wysokość złożonego.

 

My też w wolnych chwilach robimy wywrotkę która robić będzie 10 dni w żniwa a pozostałe dni w roku będzie stać ale siłownik i zawór wziąłem nowy mimo że rama zrobiona z ceownika ze złomu, oś stara, koła nacinane tirowskie, jedynie jeszcze na górę wezmę nową stal.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v