Skocz do zawartości

WOM od Ursus C-385



jak sie ktos przyjrzy to zobaczy jaki jest luz na tarczkach brakowalo jednej przekladki i tarczki luz byl jakies 6mm \njedyny chyba na forum co dzialal na 4 tarczkach i nawet kiedys walek sie zatrsymywal . ostatnio przy ruszaniu byly szarpniecia walkiem ale dalej chodzil dopiero w ta zime mnie zawiódł bo mial ciezko ruszyc walek z zaladowanym rozrzutnikiem

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

Wałek z drobnym wielowypustem ma od czoła otwór i dźwigienka w niego wpada. Otwór trzeba zaślepić, włożyć wałek i przykręcić dekielkiem ze sprężyną. Jaka prasa potrzebuje 1000 obr? Można to przełączanie zrobić w łatwiejszy sposób. Zrobiłem nawet specjalny mechanizm, ale wyrzuciłem, bo niedopracowany. Trzeba by wyrzucić sprężynę od przełączania a wałek zastąpić mechanizmem. Rok temu podczas remontu mogłem to zrobić, ale remont trwał na tyle długo, że szkoda czasu i nic nie robiłem.

Ja to pamiętam. Wyglądało to jak zasów to drzwi. Sprężyna była wyjęta a trzeba jakoś połączyć to z dźwigienką, by móc przełączać. Ja w swoim mechanizmie musiałbym dorobić sprężynę, bo teraz to trzeba kręcić a druga osoba zapalać ciągnik by zazębiło. Skok tej dźwigni to głębokość otwory w wałku z drobnym wielowypustem, tj ok 1,5 cm.

Jak słabo hamuje? Na zimnym po uruchomieniu kręci czy cały czas jak przed naprawą? Pierścienie mogą pomóc. Tuleja miała rowki czy wyczuwalne ślady po pierścieniach? Jeśli założyłeś dobre oringi to powinno być dobrze. Najlepiej wpiąć się z manometrem w przewód doprowadzający olej do kosza. Ciśnienie poniżej 8 bar oznacza słabą mikropompę lub ubytek oleju na wzmacniaczu bądź koszu womu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v