Skocz do zawartości

Pompka przelewowa



Prze każdym postoju nawet 10min trzeba było go pompować ręczną pompką.wymiana zaworków zwrotnych i podkładek nic nie dała,więc założyłem pompkę od spryskiwaczy.teraz jak go odpalam to wciskam guzik w kabinie i odpala bez problemu


Rekomendowane komentarze

To że sie cofa paliwo i trzeba pompowac ręczną pompką to tylko wina jakiejś drobnej nieszczelnosci w układzie lub zaworka innej opcji nie ma potrzeba tylko wszystko dobrze przejrzeć i nie trzeba nic kombinować Mam zetora już bardzo długo i choćby najmniejsza ingerencja w układ paliwowy zawsze kończy sie tym że paliwo schodzi niby wszystko dokręcone nic nie leci wycieków brak a jednak zejdzie....... Opisywałem już gdzieś na forum jak tą nieszczelność znaleźć

 

Mogłeś kolego zrobić tak jak ja [galleryimg=613437] w moim  zetorze 6245 z Francji to rozwiązanie jest chyba fabrycznie i dorobiłem do 5211 i teraz nawet po miesiącu nie muszę pompować a przedtem tak po 2 godzinach, założyłem wcześniej zaworek zwrotny i gdzieś po tygodniu przestał działać po pewnie wzeszedł jakiś paproch a z zbiornikiem jest bezproblemowo   

kolego , znam ten problem . Jest jeszcze jeden warunek ,żeby się nie zapowietrzał :  rurki smoka w zbiorniku paliwa muszą być OBIE zanurzone w paliwie . Nie może być tak ,że ta powrotna wchodzi tylko do zbiornika nad lustrem paliwa . Więc jak masz idealnie szczelny układ ( nawet na śrubach przelewowych nad wtryskiwaczami ) to sprawdź jeszcze smok .  Tu nie są potrzebne żadne modyfikacje !!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v