Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Raczej wypowiadamy się pod danym zdjęciem i ja nie pisze o byle czym tylko o konkretnych maszynach czyli tych T5kach, i kalibracji przekładni w nich wykonywanych. To są duale obydwa. co do MFa tylko remont tak jak już wcześniej pisałem. Natomiast co do dzwonienia, najczęściej dzwoni wał przedniego napędu, gdy podpora jest rozwalona.

 

było wymienione łożysko  podpory wału. Nadal dzwoni 

Miałem okazję być na zajęciach, gdy w szkole kalibrowane było sprzęgło - ciągnik NH T4.95. Kilku szczegółów nie pamiętam, bo publika była i ciężko było coś zauważyć, ale  mniej więcej wiem jak to wygląda. I mogę powiedzieć jedynie tyle że jak ktoś nie ma zielonego pojęcia o rozwiązaniach konstrukcyjnych, zasadzie działania i wykonaniu kalibracji to lepiej sobie dać z tym spokój ;) Wiedza to podstawa, bo to nie poczciwy ciapek czy 60 że nauka na błędach to koszt rzędu kilku stówek.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v