Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

kalibracja polega na elektronicznym ustawieniu pracy zaworów proporcjonalnych sterujących koszami, a nie na zadniej regulacji linek czy innych rzeczy, nie pisać rzeczy, o których nie ma się pojęcia bo później inni to czytają i głupoty wychodzą. Co do MFa 3085 nie bardzo co wiem co ty chcesz tam skalibrować jak on jest na mechanicznym suchym sprzęgle, jeśli szarpie i coś się dzieje to sprzęgło do kompletnej regeneracji, tylko i wyłącznie. samego dynaschiftu, też się nie kalibruje, tą sama sytuacja co do sprzęgła jak mocno szarpie, to remont.

kalibracja polega na elektronicznym ustawieniu pracy zaworów proporcjonalnych sterujących koszami, a nie na zadniej regulacji linek czy innych rzeczy, nie pisać rzeczy, o których nie ma się pojęcia bo później inni to czytają i głupoty wychodzą. Co do MFa 3085 nie bardzo co wiem co ty chcesz tam skalibrować jak on jest na mechanicznym suchym sprzęgle, jeśli szarpie i coś się dzieje to sprzęgło do kompletnej regeneracji, tylko i wyłącznie. samego dynaschiftu, też się nie kalibruje, tą sama sytuacja co do sprzęgła jak mocno szarpie, to remont.

 

jak puszczam sprzęgło  to się  tak jakby ślizga   zwłaszcza jakbym  ruszał z biegu  2A B C  3A B C  dodatkowo  od jakiegoś czasu coś  dzwoni tak   zwłaszcza na  wyższych biegach. 

Raczej wypowiadamy się pod danym zdjęciem i ja nie pisze o byle czym tylko o konkretnych maszynach czyli tych T5kach, i kalibracji przekładni w nich wykonywanych. To są duale obydwa. co do MFa tylko remont tak jak już wcześniej pisałem. Natomiast co do dzwonienia, najczęściej dzwoni wał przedniego napędu, gdy podpora jest rozwalona.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v