Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Jak zepsuje się ursus to jest wieszanie psów jaki to złom, i tyle nie wytrzyma co zachodni. Jak zepsuje się taki to tylko tekst zdarza się, ma prawo się zepsuć. To po to wydaje się 200-300 tyś, żeby po 3-6 tyś mówić zdarza się? To pewnie wina użytkownika, bo zachodnie same z siebie się nie psują jak można przeczytać na forum. Pękła zwolnica, oś zwolnicy czy śruby?

Jak zepsuje się ursus to jest wieszanie psów jaki to złom, i tyle nie wytrzyma co zachodni. Jak zepsuje się taki to tylko tekst zdarza się, ma prawo się zepsuć. To po to wydaje się 200-300 tyś, żeby po 3-6 tyś mówić zdarza się? To pewnie wina użytkownika, bo zachodnie same z siebie się nie psują jak można przeczytać na forum. Pękła zwolnica, oś zwolnicy czy śruby?

na ursusie i na kubocie by wieszali psy :) w kubocie jak rewers sie zepsuje to złom a tu most pęka i piszą ze nawet najlepszym moze sie zdarzyć :) uśmiałem sie :) 

Kazdy chwali co ma hehe wedlug mnie to czy ursus czy zachodni psuje sie przez uzytkownika bo jak by go postawil w garazu i nie ruszal to by sie nie psuć
Ja sie nie czepiam ze ursusy to zlomy bo mam i wiem ze sa awaryjne ale naprawa tansza a zachodnie moze mniej sie psuja ale znowu naprawy bola

Tak jeszcze powiem ze jak by unia nie dokladala to wiekszosci na forum byly by zdjecia starych zachodnich ciagnikow i komgajnow starych ursusow i mtz wtedy by nikt nie szczekal ze ursus to zlom
Ale jak daja to sie bierze

Gość Profil usunięty

Opublikowano

Jak zepsuje się ursus to jest wieszanie psów jaki to złom, i tyle nie wytrzyma co zachodni. Jak zepsuje się taki to tylko tekst zdarza się, ma prawo się zepsuć. To po to wydaje się 200-300 tyś, żeby po 3-6 tyś mówić zdarza się? To pewnie wina użytkownika, bo zachodnie same z siebie się nie psują jak można przeczytać na forum. Pękła zwolnica, oś zwolnicy czy śruby?

I to jest właśnie cała prawda. Nakupili zachodniego złomu (nie mylić z ciągnikami z lat 80 i początku 90, które są niezniszczalne) bo unia dawała i sami siebie oszukują jaki to wspaniały sprzęt, a nocami naprawiają żeby sąsiedzi nie widzieli, że ciągnik stoi. No i się nikt nie przyzna jaka to kasa poszła w remont. A jak już się zepsuje i pójdzi e to w świat to tłumaczenie takie jak tu, że miało prawo się zepsuć. W ursusie jak zaczepi się większą maszynę niż jest to dopuszczalne to co się stanie przy podnoszeniu? Przód się podniesie i tyle. A tu zaraz półoś pęka.

Programowana trwałość podzespołów zaczyna działać. Teraz serwis zarabia. Co ciekawego jeszcze można dodać. 6 tyś to liczba przepracowanych godzin zegarowych, bo wg takich nalicza jak podajecie. Dla porównania stare ciągniki miałyby w tym czasie 4,5-5 tyś mtg. Co tak dokładnie pękło? Cały most?

tak cały most bo jak go ponieśli to wyleciały tryby  sensu spawać chyba tego nie ma po tryby już tak nie będą pasować i nie wytrzyma tego obciążenia 

Oczywiście, że wszystko może się zepsuć i prędzej czy później to nastąpi, ale nie przy tym przebiegu. Niestety zamiast zużywać się stopniowo z biegiem czasu poprzez pojedyncze elementy w tych nowych ciągnikach jak pierdyknie to wszystko czy to z winy użytkownika czy zmęczenia materiału. Jeszcze kilka takich zdjęć i jeśli miałbym kupić nowy to tani albo używany na swoje niecałe 30 ha.

Albo takie podzespoly robia na rynek polski hehe
Kolega kupil z dani uzywany plug owerum na juz uzywanych lemieszach oral na nich 8 lat az przyszedl czas na wymiane wiec kupil orginalne gdzies w renomowanym sklepie zaplacil po 400zl za sztuke i lemiesze skonczyly sie po 2 sezonach
Przepraszam ale to czasem jest dziwne ze czesci w polsce sa robione z gownoliny jak i maszyny na polski rynek


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v