Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Jeździłem tandemem(rozrzutnikiem), jest różnica, ale chodzi mi o to że jak ktoś cofać nie potrafi to obojętnie czy  zwykła czy tandemem i tak nie cofnie.

A co do odczepienia, jest hydrauliczna stopa która podtrzyma przyczepę, ok, ale chodzi mi o to czy ta stopa pod tym ciężarem nie zapadnie się w ziemię? Pół biedy na tęgich ziemiach, ale jak u mnie na 5 klasie? 

Co do tandema i jego hydraulicznej podpory nie wiem jak to robia w polskich przyczepach ale Conov'ie mam zawór którym steruje czy olej idzie na kiper albo na podporę, jeśli się rozczepiam na polu to klade kawałek grubej deski, reguluje podporę po czym przestawiam zawor na kiper i wtedy nawet nie drgnie, jak zostawię na podporze to siłownik se popusci i zjedzie w dół. Jeśli nie oferuje tego sprzedawca to zawsze samemu sbie można takie cos załozyc. Co do jazdy tandemem to tył dociąża  w za małym ciągniku oraz przy pełni załadowanym i ostrym skrecie drze opony to chyba najważniejsze minusy tej konstrukcji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v