Od turba, tloki korbowody tez az sie prosi o turbinke heh
kevin25 185 Opublikowano 22 Listopada 2015 to tylko chłodnicy i wtryskow brakuje i 140km jak znalazł Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1816122
rafal6930 22 Opublikowano 22 Listopada 2015 Jak się bawić to na całego Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1816131
szymekrolnik89 120 Opublikowano 22 Listopada 2015 Mówiłem ze turbinę doloz mu Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1816179
FINN 1541 Opublikowano 22 Listopada 2015 ja już w silniku wszystko pod turbo to wymienić chłodnice i zbiornik no i turbinke z kolektorami.... a jak by się upar to mozna by było się pobawić ,że zbiornika by nie ruszał i chłodnicy tylko obejścia z rur do turbiny tylko trzeba by zobaczyc jaki filtr powietrza w niej jest , bo pewno nie od turba... Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1816210
szymekrolnik89 120 Opublikowano 22 Listopada 2015 Kolo Gniezna jest szrot z częściami do duzych zetorow i ursusow zbiornik byś tam dostal Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1816214
zetor10145turbo95 1201 Opublikowano 22 Listopada 2015 Zbiornik jest juz do turba tyljo chlodnice i filtr, a wtryski chba tez od turba wuja nie chce ale ja bym zalozyl no nic kiedy tak zrobie Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1816220
krzysiek277 1386 Opublikowano 22 Listopada 2015 Czegoś nie kapuje To gospodarstwo to jest twoich rodziców czy wuja? W ten remont trochę włożysz ale sprzęt będzie w perfekcyjnym stanie Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1816238
rafal6930 22 Opublikowano 22 Listopada 2015 Zetor dostanie drugie życie i będzie pracował drugie tyle lat. Tego Ci życzę tylko nie spier*** roboty nigdzie heh Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1816241
zetor10145turbo95 1201 Opublikowano 22 Listopada 2015 wuja nie spierdole heh Biorę z nim ślub już jak i z małym zetorem ja te ciągniki lubię choć toporne ale uciąg mają sa cieżkie cześci tanie, a teraz te nowe jakoś mnie nie przekonuja te komputery itd Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1816273
rafal6930 22 Opublikowano 22 Listopada 2015 Obyś rozwodu nie brał hahahah bo ci pół majątku zabierze U mnie jest U-912 też dostał solidny remont po zakupie, wydaliśmy połowę tego co na jego zakup. Minęło już z 10 lat, chodzi spoko ale też roboty ma bardzo mało. Dawniej robili ciągniki tak, że wytrzymały 30 lat i jeszcze pochodzą. A czy te nowe wytrzymają tyle? Okaże się.......... A mój c-330 rocznik 84 i do dziś dnia cały tył w oryginale, tylko przy silniku remonty. Świadczy to o dobrym wykonaniu "starych" ciągników bo u mnie malutki ursus na 30ha w porywach robił i naprawdę napracował się. A spalanie w tych zetorach to według mnie bardzo fajne, kuzyn ma takiego i mówił mi, że ze 13l na godzinkę wypije a pług miał 5x35 a teraz nowy kupił Unii 5x40 i sił nie brakuje mu Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1816296
czesio200 3401 Opublikowano 22 Listopada 2015 to przegadaj wuja na to turbo. zwłaszcza, że masz jeszcze tamtego zetora. koszty i tak ponosisz kolosalne remontu to co szkodzi dołożyć turbo zawsze bd to mocniejszy i żwawszy traktor Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1816299
rafal6930 22 Opublikowano 22 Listopada 2015 No ale też będzie więcej palił, i kolejne części które mogą się popsuć coś za coś Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1816498
Gość Opublikowano 22 Listopada 2015 Zakładaj turbinkę w tym miejscu co ja i ograniczysz koszty do minimum. Kolektory do turbo są bardzo drogie, chłodnica, rura od powietrza, filtr powietrza wszystko do wymiany. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1816520
czesio200 3401 Opublikowano 23 Listopada 2015 takie gadanie, że będzie więcej palił będzie miał lżej silnik to wcale nie powinien więcej palić teraz każdy silnik diesla ma turbiny jak np w samochodach moc bardzo duża jest a spalanie niskie. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1816733
zetor10145turbo95 1201 Opublikowano 23 Listopada 2015 Tloki jednak sa od zwyklej, wiec juz zostanie bez turba. Z turbem jest jeszcze jedna wada ciezkie zapalanie zima Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1816859
kevin25 185 Opublikowano 23 Listopada 2015 Moja Renia ma turbo i pali elegancko dwa razy zakręcie silnikiem i jazda Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1816869
Gość Opublikowano 23 Listopada 2015 Co ma turbina do zimowego uruchamiania? Kompletnie nic. W mojej starej turbinie wirnik obracał się tak ciężko, że pewnie nawet w czasie ledwie się kręcił. Ciągnik z grzałką palił bez problemu. Bez też zapalał, ale z uwagi na jeden za mały akumulator wspomagałem się prostownikem. Turbina to nie kompresor na pasku i nie stawia oporów. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1816912
zetor10145turbo95 1201 Opublikowano 23 Listopada 2015 Ma i to duzo, jak zapalaja silnik sw 400 w autobusach z turbem a zwykle w bizonach i tak samo jest w zetorach wziac zwykla c-385 a mojego z turbem. Turbina tez skraca zywotnisc silnika, wszystko ma plusy i minusy, ogolnie wiecej dostrzegam minusow niz plusow przerobki. Zreszta jakbym chcial to od razu bym kupil 16145 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1816942
asasinator666 109 Opublikowano 23 Listopada 2015 Masz jeszcze dużo roboty z nim. Głowica do regeneracji? Odebrałem z regeneracji głowicę od mojego Zetka i teraz też tylko składanie mnie czeka. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1816951
zetor10145turbo95 1201 Opublikowano 23 Listopada 2015 Tak dzis zawiozlem i wal w tym tyg ma byc gotowy Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1816996
asasinator666 109 Opublikowano 23 Listopada 2015 Dobrze, że na Ciebie trafiłem. Masz może obrazek z kolejnością przykręcania śrub głowicy? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1817001
zetor10145turbo95 1201 Opublikowano 24 Listopada 2015 wiesz co w katalogu tego nie ma ale podobno trzeba dokrecać od środka w dwie strony Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1817098
Gość Opublikowano 24 Listopada 2015 Ja mam chyba w katalogu napraw. Moment dokręcania to chyba 190 Nm. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1817145
masseyf30 82 Opublikowano 24 Listopada 2015 Głowicę dokręca się od środka na boki. Jeną z lewej, jedną z prawej, itd... Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1817554
szymon09875 14010 Opublikowano 27 Listopada 2015 Jak słysze ludzi którzy twierdzą że przez turbo ciagnik wiecej bedzie palił to nie wiem czy sie smiac czy płakać Przecież logiczne że bedzie miał lżej to spali mniej. Przy zakupie ojciec tak samo mówił ze turbo po co itp, ale namowiłem go na 16145 i teraz widzi ze sie mylił. Mi spali ok 13-14 l/ha w orce z phx 5 skibowym. 932 w atlasie paliło ok 15 l/ha Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/615771-glowica/#findComment-1819260
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się