Skocz do zawartości
  • Like 3
  • Thanks 1

Rekomendowane komentarze

Jak przebiegło Mycie  :D bo mycie Tytana z unii do przyjemnych nie należy myłem raz 8 t tandema i szału domyć to coś to troszkę schodzi  :P Widzę czas remontów się zaczyna no ja startuję z projektem D-47 czyli rama do wymiany i 2 siłowniki dostanie  B) następnie Jumz idzie na sprzęgło i 1i 4 do wymiany i koła reduktora też  :huh: i znów malunku  nie dostanie  :wacko: A szkoda  :)

Kolego zielaz a jak u Ciebie napęd WOM działa bo to chyba to samo co w mtz 82? Ja w tym roku już 2 razy wymieniałem taśmy. I teraz przy 3,5t rozrzutniku wydaje mi się ze nie jest to to co powinno być. Szlak mnie trafia że nie poradzę z tym dojść do ładu. Mam zamiar kupić zwijke ale boję się że ten WOM będzie mi się slizgal na tej taśmie. Niby taśmy te lepsze, wyregulowane jest i dalej tak jak by nie startował od razu rozrzutnik.

GucioJUMZ - jeszcze go nie myłem brak czasu ale po niedzieli już na pewno, pewnie bendzie co robic bo jak zauważyłem taśma sporo obornika powciągała pod podłogę, skoro jestesmy przy temacie remontów to ja dorzuce wymiane trybów w karuzelowej, z szacunkem do wicherka ale nim to jednak nie robota.     kris148a - tak jak Karol323 mówi wom jest na trybach, oj nie raz zdusiłem silnik w belującej :( .                                                                                  Karol323 - przykra sprawa z tym wałem.

Wom w Jumzie jest jadąc pod sprzęgła na wałku sprzęgłowym ze swoją tarczą tak jak w ursusie c-330 dalej jest koło zębate o przełożeniu 1 ; 3 lecimy wałkiem ku tyłowi i tam mamy wałek zakończony ząbkami na który zachodzi tuleja przesuwna która już napędza nam wom na wyjściu ;w MTZ jest inaczej bo mamy dwie prędkości wałka i plus ta z jazdy no i te taśmy i przekładnie planetarną na wom ie całkiem inna budowa  B)

Co krone figle robi nono ja mam polską na zebatki i pasują od elewatorowej 

karol323 - no ma pecha w moich stronach to dostanę silnik spokojnie w nie dużych piniądzach no szkoda że taki sprzęt odpoczywa zamiast pracować w belującej mi tam nie gaśnie jak nie zejdę poniżej 700obr 

Dnia 6.11.2015 o 21:12, zielaz napisał:

Krone jeszcze sprawna, chodziło mi o zgrabiarke deutz-fahr, na jednej gwiażdzie poszedł wałek atakujący a na drugiej talerz zębaty, za komplet na jedną stronę wołają ok 4,5 tyś na szczęscie mam w domu mechanika i najprawdopodobniej  bendziemy robic coś na podzespołach c-360

Do zgrabiarki DF  koło talerzowe+wałek atakujący dorobienie 500,- brutto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v