Skocz do zawartości


amortyzator gumowy za 1 pln z gumą nie ma nic wspólnego Wcisnąć tego nie idzie , dwa popsujesz jeden wcisniesz. Po nocy wygląda tak rozszedł się może dlatego że był nie śisniety ale nie chce tego badziewia do ręki. Kupiłem troszke lepsze.Zobaczymy.

Co widzimy na zdjęciu Bizon?

Na zdjęciu znajduje się fragment konstrukcji kombajnu marki Bizon, wyraźnie widoczny jest element podwozia lub układu przeniesienia napędu. Obszar ten pokryty jest typowymi osadami z pozostałości zbóż i kurzu, co sugeruje intensywne użytkowanie maszyny w warunkach polowych. Mimo ograniczonej widoczności całej maszyny, charakterystyczne elementy konstrukcyjne pozwalają sugerować, że jest to część związana z mechanizmem roboczym. Kombajny z rodziny Bizon często były wyposażane w mocne silniki wysokoprężne, zdolne do generowania mocy rzędu 150-200 KM, a także w hedery różnej szerokości, dostosowane do specyficznych warunków upraw. Strukturą i funkcjonalnością, te maszyny wspierają efektywne przeprowadzanie żniw, zapewniając wysoką wydajność omłotu i oddzielania ziarna. W tym kontekście, obserwowany fragment może mieć kluczowe znaczenie dla funkcjonowania całego układu żniwnego, podkreślając znaczenie regularnego serwisowania i konserwacji maszyn rolniczych.


Rekomendowane komentarze

masz racje wziołem 20 sztuk , 18 potrzeba 2 na zapas. by uzbroić dwa wieszaki zużyłem 10 rozłaziły sie podczas wciskania. przypadkowo w bardzo popularnym sklepie(nie wiem czy mogę podać nazwe) zapytałem czy mają mają gosc przyniusł wziołem do ręki patrze guma miękka, mówie dawej ile mosz. są o niebo lepsze. Wciskasz je normalnie ręką . Zobaczymy jak sie spiszą. W tym roku juz nie ale za rok mam zamiar przerobić to jak ma claas, na łożyskach. W sklepie badziew wiekszość nie pasuje ale co poradzisz jak od małego ryk bizona przyprawiał mie o dreszcz.. Która V-ka Claas-a ma taki dzwięk. pozdrawiam

jak dobre gumy to 500ha wytrzyma na nich podsiewacz widzę remont na całego  B) ja też mam zamiar się zabrać za naprawy ale nie wiem  czy na nówkach częściach dalej zajadę jak na starych klekotach  :o A napęd bębna czemu tak a nie fabrycznie co da zmiana kół na niskie mam zamiar u siebie zrobić na sztywno ale strączki i chyba nie wyda 

Części są jakie są jakie pieniądze taka jakość znajomy teraz naprawia dominatora 76 w zeszłym sezonie pękło ramie od podsiewacza samo ramie 1500 rame podłgi prostuje i spawa jedyny plus to niska cena wkładu podsiewacza. też miałem robić napęd na sztywno ale nie chce śrutownicy z bizona. Zaglądnij na moje inne fotki opisałem jaki miałem problem i co daje zmiana Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v