Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Od początku problem z ogrzewaniem (płyn lał się do kabiny. Turbo szlak trafił (wymiana na gwarancji). Cieknące zwolice (przód i tył serwis za którymś tam razem wkoncu to uszczelnił). Pękajacy zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego. Przewody wtryskiwaczy tez szlak trafia co jakiś czas a teraz prawdopodobnie uszczelka pod głowica poszła bo płyn nawet przez turbine wyciekal a po zgaszeniu nie dało się go już odpalić. Nie jestem pewien czy to wszystko jak coś mi się przypomni to napisze ;)

Co do zetorów te z seri 7*** są nie do zajechania ;) A o forterach to już szkoda gadać braciakowi robili pompę paliwową jeszcze na gwaranci i nic nie poprawili co 2 miechy ciągnik nie odpalał wkońcu po gwarancji zaczoł sam ją robić okazało się że pompę można wyj.... na złom ;) kupił nową i jest narazie oki ;) o teraz ma problem z pompką sprzęgła już cztery razy w tym roku wyminił. Nie dość że paliwa opierdzieli za dwa ciągniki to zawsze stoi zordubcony!!

Patrzcie uczcie się i nie kupujcie. Po co wspierać konkuręcje jak to nic nie lepsze.

Patrząc na Twoje posty można wywnioskować że masz pewnie około 6ha i uprawiasz je trzydziestką i zazdrość Cię zżera że inni potrafią rozwijać swoje gospodarstwa... Podaj chodź jedną polską markę maszyn która naprawdę jest godna polecenia...


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v