Belarus 1523.3
tlewandowski 73 Opublikowano 10 Października 2014 tajemnica handlowa jak chcesz to zadzwoń jutro 600312433 zarejestrować nie można bo silnik euro 2 czyli na zwykłej rzędowej pompie bez wszystkich nie potrzebnych rzeczy typu scr, egr , common rail, filtrów cząstek stałych Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/529217-belarus-15233/page/2/#findComment-1592113
Gość Profil usunięty Opublikowano 10 Października 2014 Czyli co, trzeba kupować zarejestrowanego w niemczech, sprowadzić i normalnie robić rejestracje tak jak w przypadku używanych ciągników? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/529217-belarus-15233/page/2/#findComment-1592148
tlewandowski 73 Opublikowano 10 Października 2014 dokładnie tak jak używany, jest fabrycznie nowy na fakturze ale dla urzędu komunikacji jest używany czyli zarejestrowany już na terenie uni europejskiej więc muszą go zarejestrować takie jaj to tylko w Polsce ale jest jeden haczyk rejestracja w Niemczech ciągnika z silnikiem euro 2 ze wszystkimi wymaganymi przeglądami i opłatami to ok.700 euro Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/529217-belarus-15233/page/2/#findComment-1592158
PiotrekNHts 15 Opublikowano 11 Października 2014 przecież w lamborghini R5 130 też jest silnik euro II i jakoś nie ma problemu z zarejestrowaniem Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/529217-belarus-15233/page/2/#findComment-1592193
Proktor 18 Opublikowano 12 Października 2014 To chyba przepłaciłeś w niemczech za niego ? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/529217-belarus-15233/page/2/#findComment-1592560
tlewandowski 73 Opublikowano 12 Października 2014 przepłacił bym jak bym kupił fenda za pół bańki nie dajmy się zwariować ludzie Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/529217-belarus-15233/page/2/#findComment-1592563
HENIU26 3 Opublikowano 4 Grudnia 2014 głowice w silniku d 260 i pochodnych trzeba dociągnąć koniecznie bo są później problemy właśnie z wyciekiem płynu na zewnątrz, prędkość na 1 szosowej maksymalna 11km/h niema problemu z ruszaniem tak jak w 16/8 nawet z przyczepą pronar t-700 waga całości ok.22-24 tony przyczyną problemów z głowicą jest zbyt ciężki tłumik wydechowy który powoduje drgania i głowica siada na uczczelce . rozwiązaniem jest zmiana tłumika na taki jak w modelu Pronara 1523a na słupku kabiny.. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/529217-belarus-15233/page/2/#findComment-1614322
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się