Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

dokładnie tak jak używany, jest fabrycznie nowy na fakturze ale dla urzędu komunikacji jest używany

czyli zarejestrowany już na terenie uni europejskiej więc muszą go zarejestrować takie jaj to tylko w Polsce

ale jest jeden haczyk rejestracja w Niemczech ciągnika z silnikiem euro 2 ze wszystkimi wymaganymi przeglądami i opłatami to ok.700 euro 

głowice w silniku d 260 i pochodnych trzeba dociągnąć koniecznie bo są później problemy właśnie z wyciekiem płynu na zewnątrz, prędkość na 1 szosowej maksymalna 11km/h niema problemu z ruszaniem tak jak w 16/8 nawet z przyczepą pronar t-700 waga całości ok.22-24 tony

przyczyną problemów z głowicą jest zbyt ciężki tłumik wydechowy który powoduje drgania i głowica siada na uczczelce . rozwiązaniem jest zmiana tłumika na taki jak w modelu Pronara 1523a na słupku kabiny..


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v