Skocz do zawartości

Metal Fach Z562 walec prasy



oceniajcie wykonanie Nowoczesne wykonanie czas na naprawę 2000 bel


Rekomendowane komentarze

nasil90- Prasa musiała być niestety nowa  -_-

boku27- wiadomo że dwa razy do tej samej rzeki się nie wchodzi .żaden germaniec czy rosianin nie uszkodził tego jak zrobili tak pracowało błąd w sztuce i niestety nikt nie naprawił dzięki takiej firmie cierpi cały przemysł polski 

malopolanin64 -Święte słowa -zysk z części to będzie życie 

nasil90 -z obwiązywacz to były problemy na gwarancji i niestety fachowy serwis popuścił zgniot(bo nie łapało sznurka na tą rolkę co uruchamia wiązanie ) i pojechał a problem z łapaniem sznurka przez belę występuje nadal . jak skończy się program to czeka mnie zmiana prasy tym razem na zachodnią z używanych 

smarowanie nie jest przyjemne i smar idzie tam gdzie nie powinien( zawias klapy)no i łożyska typu ucf ,sznurek czasem się tak dzieje ale dobrze musi stuknąć . no ja już 7 walców naprawiałem i prostowałem oś walca .Teraz myślę nad samo oczyszczeniem się osłon wlca jak jest w leyly bo dolne walce nie dają robić kruchego materiału tak nabija w tą osłonkę i się grzeje blacha i wiadomo czym to grozi jadąc dalej 

nasil90 -Masz w niej czarne koła zębate czy już te białe blaszane na koniec sezonu na pusto zerwało mi łańcuch i niestety poszedł po zębatce a zębatka z masła to się dobrze odkraja część zęba .Na pobierak jeszcze przeżyje moje prasowanie .Konia mam słabego do tej prasy 62KM to szału nie zrobię ale zawsze lepiej jak c-360 .

Farmer2000 Najważniejsze jest wykonanie tych punktów przed łożyskiem w jakim celu zrobili to w fabryce Metal-Fach .A to że łożysko obróciło na czopie walca to chyba zrozumiałe jak wymiar był przejechany .Dodam że łożysko było całe nie wykazywało śladów zacierania się czy blokowania nawet smar był czysty 

Gdyby punkty nabite były po to by na nich umieścić łożysko to walec był by wyjechany w tym miejscu i punkty by znikły.Wedlug mnie miały one zabezpieczyć łożysko przed przesunięciem. 

Farmer2000- jak jest tulejka podkładki dystansowe wszystko zabezpieczone pierścieniem przed przesunięciem. Jest takie coś jak mikrometr i niestety pomiar wykazał że czop walca był zrobiony w minusie .łożysko jeśli by było tak solidnie zabezpieczone przed przesunięciem i obróceniem się łożyska to do tej awarii by nie doszło 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v