Skocz do zawartości

Zetor 10641


Gość
  • 2966 wyświetleń

z nowymi kogutami i lampkami .


Rekomendowane komentarze

Gość forterraturbo

Opublikowano

Żarówki są H4 świecą bardzo ładnie , chociaż ledy to to nie są , ja się cieszę , że wreszcie są założone(chociaż roboty jest jeszcze dużo ) - teraz to cywilizacja :P Teraz myślimy zrobić jeszcze nad kierunki dwie takie same i rozłączyć światła mijania tak aby po włączeniu tych w masce te dachowe też mogły się świecić, bo teraz po włączeniu dachowych te w masce się wyłączają . Jeżdżąc po drogach będzie się włączać tylko te pod kogutami i te , które będą nad kierunkami , a w razie potrzeby koguty. :P

Gość forterraturbo

Opublikowano

Cena to cos koło 170 zł - oryginał z mocowaniem , zacznijmy od tego , że założona została dodatkowa skrzynka z bezpiecznikami , do niej podłączone kable od lampek i kogutów , kable pociągnięte pod plastikową - szarą obudową kabiny później słupkiem , na którym są oryginalne włączniki ( dam fotę) potem zdjęło się całkowicie dach swobodnie górą kabelki przepuściło się razem z kablem od wycieraczki - który przy okazji został urwany i trzeba było naprawić , do kogutów i lampek , przewody się złapało razem , założyło dach i miga i świeci , jeszcze coś tam wujek elektromonter ma zrobić dla bezpieczeństwa . Roboty trochę było , ale opłaciło się.

Gość forterraturbo

Opublikowano

Zobaczymy z tym filmem . Zabronione - w takim razie założy się dzienne , chociaż u mnie w okolicy większość jeździ na włączonych halogenach i tak bardzo nie oślepiają . Co do Hermesa to jest trochę ciężki , ale w końcu to brona aktywna , uprawia bardzo ładnie , ma trochę za słabe mocowanie włóki , która idzie przed wałem , ale w tych nowych jest to wzmocnione i dołożona jest włóka przed broną . On u mnie uprawiał pod co się tylko dało , teraz będzie robił tylko pod ziemniaki , bo na sierpień mamy zamówionego Atlasa 3m , bo jednak tym się robi trochę długo i z siewnikiem Poznaniak 3m na talerzach forterra miała przód w górze , co nie znaczy , że sobie nie poradzi . My go kupiliśmy w 2010 , awarii nie było , raz zmienialiśmy zęby . Zetor lubi z nim pracować i wcale nie ma za ciężko ,ale lubi ją bujnąć na dołku . Jednym słowem polecam .

Gość forterraturbo

Opublikowano

Nasz Hermes jest na PROW , zamiast niego miał być Atlas 3m , ale padło na niego i Atlas będzie teraz , miał być Polonez i padło na Poznaniaka , żeby Zetor miał lżej chociaż jak widać i tak z tym nie pracuje , a do poloneza wszedł by bigbag , ale to nie nasz ostatni siewnik .Pronar ma 105 km? na pewno będzie dźwigał zestaw i go uciągnie , ale ze stabilnością będzie słabo , chociaż masz tą bańkę z przodu . Mój Zetor ma z przodu 360 kg , Hermes waży około 1300 i dzięki stabilizacji TUZa ciągnikiem bardzo nie buja bo bez tego nawet po równej drodze można by było jechać ze 20 km/h -_- . Zamiast Atlasa myśleliśmy o Aresie XL , ale wtedy trzeba by zakładać przedniego TUZa więc zdecydowaliśmy się na półzawieszany i będzie można spokojnie jeździć z siewnikiem i da się uprawiać szybciej . Hermes to dobry agregat , ale najgorzej z jazdą , za to odpłaca się ładną uprawą . Podobno najlepsze są gumowe wały , bo ziemie masz podobne jak ja - wnioskuję po tym ,że jesteś z opolskiego :P . A Ty o jakim wale myślisz i u jakiego dealera chciałbyś kupić zestaw? Jak coś to pytaj , będziesz chciał jakieś foty , to nie ma problemu.

Gość forterraturbo

Opublikowano

To jest zrobione z jakiejś brechy/ rury / jakiegoś pręta , który jest wyszlifowany , wycięty tak by pasował . Na końcu ma rączkę i można wkręcać i wykręcać , jak już bierzesz się za oleje to zmień sobie w układzie kierowniczym , tam trzeba nowy filtr i jakiś olej - chyba Aral . U nas był raz zmieniany i wybieramy się po olej i parę pierdółek do Kalisza .

Gość forterraturbo

Opublikowano

Kupuję koguta z mocowaniem do mtz 82 , bo jednego już mam ,ale jeszcze by się przydał , zatyczki na smarowniczki takie czerwone , olej , książkę napraw - 197 zł (rozbój w biały dzień) , klosze na pozycyjne z migaczami na kabinie , zapasowy wieszak , uszczelki pod misę olejową i do TUZa , dwa włączniki do świateł na zapas , nowe naklejki do środka kabiny i wtryskiwacz .Nie ma sprawy troszkę pogrzebiesz i coś wymajstrujesz do odkręcania , bo jednak prędzej czy później trzeba by się z tym pobawić. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v