Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

odnośnie pompy wspomagania. mtz 952.5. pompa jest zasilana z zbiorniczka z przodu traktora koło chłodnicy, olej hl 46. problem jest taki że pompa klekocze dosyć głośno jak ciągnik stoi na wolnych obrotach, jak dam gazu szybciej klekocze. gdy delikatnie przekręcę kierownicę i ją trzymam tak aby pompa miała obciążenie to nic już nie klekocze, jak puszczę kierownicę to znowu klekocze. jaka jest przyczyna? ma tak od nowości( 900godz już przejechałem). może dasię jakoś to usunąć, może ciśnienie wyregulować na niej???chybaa że to coś innego klekocze, ale jak dotknę do kierownicy to przestaje.

u mnie 952 jest 9 lat około 2000 godzin nie narzekam jak dotąd 0 awarii jakieś tylko pierdółki typu tłumik czy wężyk ,nawet akumulatory jeszcze od nowego są Janosik klekocze czy woła zzzzz może to zawór słychać tylko oddaje na pompie w MTZ to przeważnie wszystko klekocze to dziwne że. słychać pompę układu kierownicy w moim zasilana jest ze zbiornika hydrauliki głównej jedyne co słychać to jak na max skręcę to gwiazda

23 minuty temu, STANK napisał:

u mnie 952 jest 9 lat około 2000 godzin nie narzekam jak dotąd 0 awarii jakieś tylko pierdółki typu tłumik czy wężyk ,nawet akumulatory jeszcze od nowego są Janosik klekocze czy woła zzzzz może to zawór słychać tylko oddaje na pompie w MTZ to przeważnie wszystko klekocze to dziwne że. słychać pompę układu kierownicy w moim zasilana jest ze zbiornika hydrauliki głównej jedyne co słychać to jak na max skręcę to gwiazda

 

23 minuty temu, STANK napisał:

u mnie 952 jest 9 lat około 2000 godzin nie narzekam jak dotąd 0 awarii jakieś tylko pierdółki typu tłumik czy wężyk ,nawet akumulatory jeszcze od nowego są Janosik klekocze czy woła zzzzz może to zawór słychać tylko oddaje na pompie w MTZ to przeważnie wszystko klekocze to dziwne że. słychać pompę układu kierownicy w moim zasilana jest ze zbiornika hydrauliki głównej jedyne co słychać to jak na max skręcę to gwiazda

klekocze, żeby nie pompa to by jak mercedes chodził. w 820 mam zasilaną ze zbiornika hydrauliki. a może coś źle ustawione??ciśnienie, czy co, może rozrząd ma luz....

w czerwonym MTZ 82 zmieniałem pompę układu kierowniczego ale to już jakiś czas dawno , z tego co pamiętam te pompki miały walki które różniły się frezem idzie tam taka tulejka na wałek i wchodzi to w koło napędowe pompy to może tam ma za duży luz czy coś , od zawsze tak było ? nie obawiasz się takiego układu paliwa w rusku wiadomo że podnoszą wymagania co do emisji ,a jak w paliwie wychodzi

10 godzin temu, STANK napisał:

w czerwonym MTZ 82 zmieniałem pompę układu kierowniczego ale to już jakiś czas dawno , z tego co pamiętam te pompki miały walki które różniły się frezem idzie tam taka tulejka na wałek i wchodzi to w koło napędowe pompy to może tam ma za duży luz czy coś , od zawsze tak było ? nie obawiasz się takiego układu paliwa w rusku wiadomo że podnoszą wymagania co do emisji ,a jak w paliwie wychodzi

pali bardzo mało, w beczce 5000tys to przy wywozie szamba z 3 l a teraz nalałem pod kor i 100litrami paliwa zrobię 20godzin w polu, trochę orki i agregat 3,40 agrofactory ciężki

tak od nowego ma tak i nie wiem co mam z tym robić, chyba że to coś innego stuka ale przestaje jak delikatnie ruszę kierownicą

 

nic nie rób , może pikać zawór przelewowy bo masz chydraulikę do układu kierowniczego ,pompa cały czas daje ciśnienie to zawór ci stuka jak ruszasz kierownicą to idzie ciśnienie na siłownik i nie stuka wtedy , gdyby coś było nie tak to już by się rozsypało. common rail wymaga dbałości filtry i paliwo dobrej jakości ,same filtry to pewnie już inna bajka jak na pompie rzędowej

3 godziny temu, STANK napisał:

nic nie rób , może pikać zawór przelewowy bo masz chydraulikę do układu kierowniczego ,pompa cały czas daje ciśnienie to zawór ci stuka jak ruszasz kierownicą to idzie ciśnienie na siłownik i nie stuka wtedy , gdyby coś było nie tak to już by się rozsypało. common rail wymaga dbałości filtry i paliwo dobrej jakości ,same filtry to pewnie już inna bajka jak na pompie rzędowej

to czemu ten zawór pika?

a w starym mtz nie pika??

moze olej nie taki czy co??

 

Dnia 27.03.2020 o 13:30, STANK napisał:

kto go tam wie

a gdzie on dokładnie jest?może da się wyregulować albo sprężyna pękła??

a mam jeszcze pytanie w 820 ubywa oleju hydraulicznego w zbiorniku a przybywa w skrzyni biegów. to do wymiany pompa czy jakiś tam uszczelniacz, bo napęd na pompa z skrzyni pośredniej.i jak ją wyjąć, tak da rady czy kabinę podnosić czy kokpit rozbierać?. wiesz jak w 820 taśmy od wom podregulować, bo w prasie po 12 latach już omyka przy dobijaniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v