Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

@gsxr1000: również mam pronara 82sa i tam jest jednostopniowe sprzęgło tak jak i w 1025 (służy wyłącznie do zmiany biegów, a WOM jest załączany przez taśmy) ale różnica polega na tym, że w 82sa masz jedną tarczę sprzęgłową, a w 1025 są dwie, to że w 1025 są dwie tarcze, to nie znaczy, że 2.tarcza jest od WOM-u smile.png 5 za zestaw

 

 

jest ale prawidłowo to z metal-fachu powinny być te montowane do ruskich co maja most na krzyżaku ponieważ gdy w starym opuściłem ramę do końca to nie możesz praktycznie skręcać bo koła w ramę od tura walą to teraz jak byś miał paleciaka założonego to od razu musisz się kierować dobrze albo podnieś tura ustawić się i dopiero opuścić a tu takiego problemu nie ma a on tak strasznie daleko nie wystaje mniej więcej tyle co 16 hydrometu.


 

U mnie zaczep lekko przeszkadza i nie opuszczam do samego dołu (ok 10cm nad ziemią, z łychą można pracować bez problemu :) ), ale kiedyś zdemontowałem zaczep to koła też tarły o ramę tura jak ramka dotknęła ziemi. Znajomi mają takie same tury w DF i FT, lecz są wysunięte do przodu i tyłek im podnosi ale nic się nie ociera, a u mnie nie ma problemu z podrywaniem tyłka, ale są otarcia; coś za coś ;)

jeżeli kupisz tego od 6 cylindrowego to nie będą haczyć a jak tego zwykłego to zapomni o obciążnikach a zresztą po co ci obciążniki jak masz tura je nie zdejmuje wcale tura a jak chcesz tego zwykłego to mam na sprzedanie 1.5roku był używany byś miał do niego nowe mocowania i joystic jak ktoś chce to niech pisze bo jeszcze mocowań nie zamówiłem to mogę na każdy model ciągnika wziąć


 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v