Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

i jak zrobisz te dwa biegi w dół to z miejsca Cie nie będzie znać.Poza tym co z tego że dasz nu turbo jeśli nię uciągu nic nie zyskasz?Kółka te standardowe z przodu 11,2 i tył 15 i coś tam.Pomyśl najpierw o leszych oponach.Jasne będzie chodził do czasu w tych 4 skibach:) Znajomy ma pronara 82tsa 90km, ciąga 5 skib 4*40 w zagonie i spalanie wynosi mu około 20 litrów na godzine.Opłacalne jest to TWOIM ZDANIEM?

i jak zrobisz te dwa biegi w dół to z miejsca Cie nie będzie znać.Poza tym co z tego że dasz nu turbo jeśli nię uciągu nic nie zyskasz?Kółka te standardowe z przodu 11,2 i tył 15 i coś tam.Pomyśl najpierw o leszych oponach.Jasne będzie chodził do czasu w tych 4 skibach:) Znajomy ma pronara 82tsa 90km, ciąga 5 skib 4*40 w zagonie i spalanie wynosi mu około 20 litrów na godzine.Opłacalne jest to TWOIM ZDANIEM?

 

 

Tak... 

Jeśli już bedzie te turbo to oponki wjeżdzają juz szerokie od 1025  a jeżeli twój znajomy nie potrafi ustawić pompy to sie nie dziwie że pali 20l/mth ruski palą w granicach 12/14 l/mth przy turbo nie przekroczy 16 l a przy nie których pracach te 24 km wspomogą go nie bedzie sie męczyć dzięki czemu zaoszędzi na spalaniu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v