Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

No to oby tak dalej ;) Moja ma trzech pomocników a pracują na prawie 60ha ;) Hamulce też miałem zapowietrzone ale to na gwarancji zrobili nacięcie na zaworze(wtajemniczeni wiedzą o co chodzi) i lało sie z pod pokrywy zaworów to też na gwarancji robili i sie okazało że dwie uszczelki były i w jednej sie zrobił wydmuch. A po gwarancji rozsypała sie prawa tylna zwolnica ale to z mojej winy bo troche za dużo sie 'wściekałem' na ślizgim podwórku. Koszt części poniżej 100zł, w dwie osoby w ciągu dwóch godzin zrobione.

Ja to teraz oszczędzam Proxime bo chodzi tylko w ładowaczu, transport, agregaty, beczka, przyczepa zbierająca 8t, i jakieś tam pierdoły. A w pierwszych sezonach chodziła jeszcze w pługu i prasie to w jednym sezonie zrobiła 550mth :)

Nie wiem jak jest w Proximach ale w plusach jest tak że pod kabiną z prawej strony jak zdejmiesz koło i tą blaszaną osłonke to jest tam taki zawór, jest to połączenie zaworu hamulcy ciągnika z zaworem od pneumatyki do hamowania przyczep. I jakimś cudem powietrze przedostaje się z pneumatyki do układu hamulcy ciągnika. Mi serwis to robił bo na gwarancji ale samemu da się to zrobić, trzeba go rozkręcić i zrobić małe nacięcie brzeszczotem od środka zaworu w dół tak aby to powietrze miało jak wychodzić na zewnątrz a nie tak jak to się dzieje że do układu ciągnika. Po założeniu odpowietrzyć układ i bedzie ok. U mnie jest już chyba ze trzy lata spokój. Można też wymienić ten zawór ale powiedzieli mi wtedy za niego 1.5tyś zł. Chyba od 2008roku jest już w standardzie to nacięcie.

Troche to może pokręciłem ale myśle że łapiesz o co chodzi z tym ;)

Jakby coś to pytaj jeszcze to Ci pomoge.

Obecnie mam 2100mth ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v