Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Ta spotkanie na browarka... :D Ten po prawej to mój 410, a ten w środku to jeszcze 85. W obu przypadkach był wymieniany uszczelniacz na wodziku od biegów, bo oryginalne są felerne, teraz wymienili na dwuwargowy i jest ok. Poza tym to wszystkie na razie chodzą ok, ten w środku ma już pewnie blisko 2tyś mth

Zauważyłem że u mnie też zaczyna sie pocić z wodzików od zmiany zakresów biegów, u mnie jeszcze jest gwarancja, jak puszczą mrozy to bede to zgłaszał do serwisu. A dyżo roboty jest z wymianą?

Ta spotkanie na browarka... :D Ten po prawej to mój 410, a ten w środku to jeszcze 85. W obu przypadkach był wymieniany uszczelniacz na wodziku od biegów, bo oryginalne są felerne, teraz wymienili na dwuwargowy i jest ok. Poza tym to wszystkie na razie chodzą ok, ten w środku ma już pewnie blisko 2tyś mth

Zauważyłem że u mnie też zaczyna sie pocić z wodzików od zmiany zakresów biegów, u mnie jeszcze jest gwarancja, jak puszczą mrozy to bede to zgłaszał do serwisu. A dyżo roboty jest z wymianą?

 

Roboty ok 15min. Oryginalnie jest jednowargowy, a założyli mi dwu i o jeden rozmiar jest mniejszy od wewnątrz, także ciaśniej wchodzi i lepiej uszczelnia. Jak by co to napisz na PW to napiszę Ci dokładnie rozmiary...

 

PS. Dzięki chłopaki za oceny :rolleyes:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v