Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu McCormick International ?

Ach, ten widok od razu rozgrzewa serce! Klasyczny **McCormick International**, najprawdopodobniej przedstawiciel cenionej serii **574/674**, co sugeruje rocznik produkcji z przełomu lat **70-tych** (okolice 1970-1977). To prawdziwy koń pociągowy, widać że zima mu niestraszna – stoi gotowy do boju z białym puchem, uzbrojony w solidny, choć mocno "zmęczony" żółty pług do śniegu i obowiązkowe łańcuchy na tylnych kołach. Bez nich ciężka robota w takich warunkach byłaby niemożliwa. Pod czerwoną maską, choć już nieco wyblakłą, wciąż drzemie pancerny, **czterocylindrowy diesel International Harvester o mocy blisko 60-70 KM**, który mimo upływu lat gwarantuje niezawodność i siłę. Ten sprzęt to żywa legenda mechaniki – żadnej zbędnej elektroniki, czysta prostota. Dziś za taką maszynę, nawet po dekadach służby, jeśli jest na chodzie i wciąż odśnieża jak ta sztuka, spokojnie trzeba liczyć od **25 do 45 tysięcy złotych**. To tylko potwierdza, że dobre, sprawdzone konstrukcje zawsze trzymają cenę i służą wiernie w każdym gospodarstwie, zwłaszcza gdy trzeba ratować obejście przed zasypaniem.


Rekomendowane komentarze

Podejżewam że jest to model B414 ale 100% pewności nie mam. Sam posiadam B414 tylko z innym turem, dorabianymi błotnikami i poprawianą maską. Kupiliśmy kompletnego złoma i przeszedł kompletny remont a teraz w domu bez niego to by było jak bez ręki. :) Rocznik chyba 64. No ale teraz znów jest w remoncie :/ wymiana głowicy. I co jest najlepsze bez problemu można dostać do niego nowe części.

Podejżewam że jest to model B414 ale 100% pewności nie mam. Sam posiadam B414 tylko z innym turem, dorabianymi błotnikami i poprawianą maską. Kupiliśmy kompletnego złoma i przeszedł kompletny remont a teraz w domu bez niego to by było jak bez ręki. :) Rocznik chyba 64. No ale teraz znów jest w remoncie :/ wymiana głowicy. I co jest najlepsze bez problemu można dostać do niego nowe części.

jutro zobacze jaki to model w dowodzi ;) i napisze. a ten nie wiem kiedy mial remont.. wziolem go od sasiada ;) ps.. mieszkam w norwegi

Podejżewam że jest to model B414 ale 100% pewności nie mam. Sam posiadam B414 tylko z innym turem, dorabianymi błotnikami i poprawianą maską. Kupiliśmy kompletnego złoma i przeszedł kompletny remont a teraz w domu bez niego to by było jak bez ręki. :) Rocznik chyba 64. No ale teraz znów jest w remoncie :/ wymiana głowicy. I co jest najlepsze bez problemu można dostać do niego nowe częsci

Kolego model to ... Farmall D-430... zlapalem pare ursusow w Norwegii ale wrzucam foty i nic .. nie wyswietlaja sie <_<

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v