Skocz do zawartości

JD 6620 SE



Mój nowy jelonek przed odjazdem:)


Rekomendowane komentarze

6620se dałem za niego 276 tysi z całym osprzętem do ładowacza :):) A na współprace z nimi narazie niemoge powiedziec złego słowa bo wszstkie papiery załatwiał Pan Sławek i mnie nic nie interesowało.Ciągnik jaki w umowie taki stoi na podwurku. JAk tylko pieniądze z banku wplyneły tak odrazu maszyna była w drodze do mnie:)

z tego co wiem to z P. Slawkiem da sie dogadac i mysle ze nie bedziesz mial wiekszych problemow z BIS-em. Sam kilka razy korzystalem z ich uslug (niestety nie zakup ciagnika :mellow: ) i jestem zadowolony

Zapewne dałem wiecej za swojego ze moj silnik będzie miał dłuzsza zywotnosc niz twoj jezeli bedziesz go uzywał tylko do najcieższych prac? mogłem wziąsc czworke ale poco kiedy według mnie 115 koni nominał a maks 121 to na 4 cylindry juz za duzo. Co z tego ze on ma maksymalnie 121 koni kiedy w polu nie bedziesz tego czuł i na dodatek bedziesz katował swoj silnik. NO chyba ze go uzywasz do lekkich prac to sie zgodze bo wiadomo oszczednosc paliwa.No ale wracajac do pytania to tak za te 80 tysi mam -2 cylindry 10 km więcej dłuzsza zywotnosc silnika, o soporo wieksza pojemnosc skokową noi oczywiscie szersze opony co w pracach polowych ma bardzo duze znaczenie. Napewno jest jeszcze wiele roznych czynnikow ktore roznia nasze ciagniki. A jeśli nie wierzysz to dzwon do Bisu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v