Skocz do zawartości

John Deere 6210



zimy się nie boję :rolleyes: grzałka pasuje do wieeeeeelu ciągników efekt pozytywny


Rekomendowane komentarze

411290, wykręca się korek z bloku silnika aczkowliek on odrazu się ukręca i trzeba przecinakiem i młotkiem go odkręcić, grzałka do jd jest wkręcana do innych marek ciągników jest wbijana, kable przełozyłem miedzy kabiną a silnikiem jest uniwresalny i gniazdo umocowałem w ramie z tym że otwór w ramie ma 23 mm a gniazdo kabla ma 24 rozwierciłem delikatnie, grzałka ma być ustawiona jak na obrazku godz. 8, w innych modelach czasem na godz. 4. efekt przy -5 po 50 minutach grzania silnik miał około 35-40 stopni jak nie więcej. pod grzałką jest uszczelka więc nie cieknie, trzeba tylko przewody od rozrusznika i akumulatora odkręcić. Element ten od kabla obraca się niezależnie od gwintu nakrtętki także kręcimy nakrętką z gwintem w silnik a drugą ręką trzymamy środek grzałki. oczywiscie trzeba spuścić płyn około 10 litrów. czas montazu około godziny

No wiadomo ze tkaie podgrzanie napewt nie tylko dla aku i rozrusznika jest dobra a dla samego silnika bo pracuje już lekko rozgrzany przez co oczywiscie mniej sie zużywa, ja na ten rok też założyłem sobie grzałke do 2812 bo co prawda w największe mrozy odpalał ale akumulator co roku kończył. Po normalnym odpaleniu czyli w lecie i nie ciężko, alternator musi godzina uzupełniać taki pobór, a w zimie widaomo ze dużo więcej prądu pociagnie nie ma sił więc masz racje @atomik że 40 minut nie wysraczy i przez to użytkowanie jest tylko tendencja pobierania z aku ;) Jeszcze coś wymyslić żeby olej w skrzyni był lekko rozgrzany ;) A i koledzy jeśli moge doradzić ocieplcie choćby zwykłym styropianem miejsce gdzie jest akumulator, sam sie temu dziwiłem ale to działa, akumultor pomimo surowych mrozów jest troszke sprawniejszy niż bez takiej izolacji cieplnej.

Jeszcze coś wymyslić żeby olej w skrzyni był lekko rozgrzany wink.gif A i koledzy jeśli moge doradzić ocieplcie choćby zwykłym styropianem miejsce gdzie jest akumulator, sam sie temu dziwiłem ale to działa, akumultor pomimo surowych mrozów jest troszke sprawniejszy niż bez takiej izolacji cieplnej.

na podgrzanie oleju to może dobra byłaby grzałka od expresu do kawy przymocowana od spodu do misy olejowej (najlepiej jak misa jest aluminiowa i płaska od spodu) a rurką od podgrzewania wody puścić płyn chłodniczy tylko nie wiem czy nie przydałoby się wymusić obiegu płynu bo z grzałką w bloku jest konwekcyjny

a gdzie masz aku w fendzie? jak oddzielna skrzynka to może i ma to sens jeśli wsadzi się przyniesiony z domu ciepły naładowany akumulator i styropian jest ze wszystkich stron (na spodzie i na górze również) bo w ciągnikach gdzie aku siedzi z przodu to nic nie da , raz że głupi by wyglądało przez siatkę w masce , po 2 to i tak w koło akumulatora cały czas przepływa zimne powietrze zasysane przez wentylator chłodnicy a po 3 jeśli styropian zacząłby się kruszyć to tylko by poprzytykał chłodnicę 

mam aku ocieplony w 126p to na niewiele to się zdaje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v