Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Pochowali wszystko w ramę, bawiłem się tym stałym przepływem co mamy i fajna rzecz dodatkowo pokazuje jakieś wartości na wyświetlaczu tam gdzie godziny.

 

Co mnie zdziwiło też na początku że jak zrobię napęd 2wd (tzn głównie jeżdżę na nim) to ciągnie przód czego efektem czasem jest palenie gumy :lol:

 

mam jeszcze 2 pytania:

1. U Ciebie też tak jest że zimne powietrze leci tylko jak się zrobi na max zimne? bo u mnie jak lekko się przekręci to leci już letnie

2. Oszukuje Ci wskaźnik paliwa? Bo u mnie tak, pokazuje jak chce

A co podłączałeś żeby używać stały przepływ? Z tym powietrzem to nie wiem za bardzo jak jest nie korzystałem z tego jeszcze za bardzo, używałem tylko klimy. Jeśli chodzi ci o te wskaźniki na komputerze to prawdy one chyba do końca nie pokazują. np ten który pokazuje ilość spalonego paliwa od ostatniego uruchomienia zeruje się wtedy kiedy sam ma na to ochotę. nie sprawdzałem jeszcze tego który pokazuje całkowita ilość paliwa w zbiorniku anie tego który się kasuje także nie wiem jak jest z ich wiarygodnością. a jeśli chodzi o ten wskaźnik zegarowy to myślę że jest wiarygodny.

Na łyżce rekinie, jak sie otwarła do końca to szło na przelew. Te z kompa wyjaśniłem tutaj http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/285772-jcb-531-70-ag-super/ tylko ostatni doszedł do 999.9 i więcej nie chce pokazać, on był taki wiarygodny też ile się spaliło wtedy wiedziałem kiedy mam tankowac. Bo zegar wogóle nie wchodzi na rezerwe, zgłaszałem to ale mówią że się ustabilizuje bo są jakieś pola magnetyczne od kabli z akumulatora. Muszę to zmierzyć bo mam taki miernik specjalny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v