Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

To dużo tych awarii nie miałeś, no może ta pompa to trochę Cię kosztowała... U mnie ma przepracowane 1090 godzin przez 3 lata Często siadają w nim włączniki np. świateł mijania - praktycznie co 4 mies trzeba go wymienić Poszedł też przewód hydrauliczny ten krótki przy siłowniku podnośnika, to wymieniłem od razu dwa na mocniejsze Jedna z poważniejszych ostatnio to spaliła się przetwornica prądu z 24v na 12v Wymieniłem na nową Niby wszystko ok ale lampka ładowania nadal ciągle świeci na czerwono Może wiesz co może być przyczyną? Ps. jaki olej lejesz do skrzyni a jaki do silnika i czy bierze go trochę?

pompa prawie 3 tys. Ja tylko włącznik świateł awaryjnych wymieniłem. Oleju w silniku nie dolewam od wymiany do wymiany a w skrzyni mam jeszcze fabryczny bo nie ma wycieków. Hmm sprawdź bezpiecznik przy przetwornicy, alternator jakie daje napięcie bo może coś z nim nie tak. Jeszcze możesz połączenia przy alternatorze i zbiorniku oleju hydraulicznego przetrzeć lekko papierem ściernym i smarem miedzianym zabezpieczyć.

alternator sprawdzany w zakładzie - jest ok, bezpiecznik przy przetwornicy ok, połaczenia też na pierwszy rzut oka ok Tak myślę może sam zegar w ciągniku ma jakieś zwarcie ps. pytam się o olej w skrzyni bo biegi niby synchro ale czasami przy wkładaniu stawiają opór, zwłaszcza gdy ciągnik jest rozgrzany, na zimnym oleju wchodzą lekko - u mnie zalany hipol

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v