Skocz do zawartości

Zetor Proxima 8441



wnętrze tuż po zakupie i zaparkowaniu w garażu :rolleyes:


Rekomendowane komentarze

Jeżeli jesteś tak doskonale zorientowany w wyposażeniu tych traktorów to powinieneś wiedzieć, że nowe nazwy weszły wraz z produkcją rocznika 2009!!

ale cóż najwidoczniej duża wiedza w pewnym zakresie to nie wszystko.

a co do wypowiedzi "lesiuskc" to zgadzam się w zupełności;DD

traktor bardzo fajny, komfort jazdy jest dość wysoki w porównaniu do innych ciągników tej klasy no i przede wszystkim moc przy niewielkim spalaniu (jeżeli ktoś umie min jeździć z umiarem)

minusami jest niezbyt wygodne siedzenie, mały skręt i twardy przodek, co w porównaniu do jego poprzednika (zetora 6211) jest trochę niewygodne;/

Nie uważam się za doskonale zorientowanego w wyposażeniu proxim, bo gdyby tak było to miałbym swoje dodatkowo zamawiane światła robocze z przodu kabiny-dużo wiedzy i informacji zdobyłem już po fakcie (po zakupie ciągnika).

I widzę że nie tylko my zostaliśmy wydymani z tymi światełkami-bo w takim razie Wy KINIUS1145 też :P

Wiedziałem że PROXY zmieniły design na rocznik 2008 a nazwy na 09, a tamto pytanie zadałem w odniesieniu do tego co napisałeś w tytule zdjęcia "Zetor Proxima 8441" -a później w (TWOIM) drugim komentarzu pod zdjęciem napisane jest "ciągnik kupiony dokładnie rok temu..." Więc czy w związku z tym (patrząc na daty) Twoja PROXA nie powinna mieć nazwy 85??? - bo przecież była kupiona w styczniu 2009. Nieprawdaż KINIUS1145--znawco nazw zetorków

:P

 

PS. mam nadzieję, że nie odbierzesz tego jako złośliwości. Pozdro :)

Ja niczego nie odbieram tutaj jako złośliwość, ponieważ każdy ma prawo do wypowiadania swojego zdania;D

a co do nazwy mojej proxy to nie powiedziałem, że jest ona z 2009 roku

co prawda kupiłem ja w 09 ale rok produkcji jest 08 ponieważ pod koniec grudnia i cały styczeń trwały wyprzedaże tych ciągników i nie tylko tych :huh:

nie wiem czy ktoś zauważył, ale nowego rocznika za takie same pieniądze już się nie kupi. A wyprzedaże były na masową skale, bo gdy EURO było tanie dealerzy naściągali ich z zagranicy, a potem musieli je sprzedać by móc handlować nowymi...

kolego kinius1145 nie gadaj że ma słaby skręt pojeżdził byś nasza polską szóstką ja jeżdiłem 1224 wcofywałeł przyczepy luksusowo tylko jak złamiesz dyszel o 20cm to już pozamiatene musisz prostować a niektórzy gospodarze nie dbaja o sprzęt imają rozwaloną skrzyni(ciężko chodzi)i trzeba sie naszarpać ale na szosie sie już nie złamałem a 1014 dawałem rade a co do wygody jeśli chodzi proximke hmm o niebo lepsza niż w 7211 to to tak hałasuje padło że caly dzień jak jeżdziłem to jak ssiadłem to łeb mi pekał wole c-360 ale plus dla 7211 za ten ręczny od wałka(WOMu)ty też to maż a kolega ma fotonka to jest sprzet w standardzie klima a nie dało rady dopłacić za resorowana oś proxima to luksus za te pieniądze wole proxime niż nowego ursusa 5714 którym jeżdiłem i nie byłem zachwycony.Będziesz proximka prasował kostka wygodnie jest!

Co do komentarza "wlodiw-a" szkoda, że się nie załapałeś na 8441 tylko 85 ponieważ może różnice cenowe nie są ogromne, ale w tych nowszych już jest jakiś bajer, który mi np. nie jest do niczego potrzebny przez co utrzymanie go jest dużo wyższe... litr oleju do mojego kosztuje w granicach 12-15zł, a do twojej proxy cena plasuję się w granicach 30zł, nie wspominając już jaka ilość jest potrzebna do całkowitej wymiany olejów.

 

lesiuskc nie miałem okazji jeździć 1224 i pewnie nie będę mieć, a nawet bym powiedział, że nie chce, bo nie ma w tych maszynach nic co mnie interesuje, ale miałem kilka lat zetorka 6211, którego uważałem za super ciągniczek! :D gdy przesiadłem się wraz z ojcem na proxe to obaj doszliśmy do wniosku, że mogłaby być większa kabina i skręt, ale do kabiny już się przyzwyczailiśmy, a skręt po drugim przeglądzie trochę zwiększymy, bo serwisanci powiedzieli, że do tego czasu musimy wytrzymać.

A co do 5714 to podczas zakupu miałem wybór miedzy nim, a zetorem i wybraliśmy zetora, pewnie przez wyższy komfort pracy, możliwość agregowania go z agregatem uprawowo-siewnym i mechanicy na składnicy polecali zetory ze względu na mniejszą awaryjność i jakoś wykonania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v