Skocz do zawartości

Faucheux Prestige 80



Nowy Joy. Wczoraj przetarł mi się kabel w 3 sekcji i nie działała, a nie mogłem połaczyc kabli bo były za krótkie. Dziś rano pojechałem do ROLSERWISU zgłosic to, żeby jak najszybcij wymienili mi ten kabel na nowy. Wytłumaczyłem tam im co i jak. Facet co przyjmuje zgłoszenia powiedział, żebym zaczekał chwile. Za dwi minuty przychodzi z nowym Joyem. Takie podejście do klienta Mi się podoba


Rekomendowane komentarze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v