Faucheux Prestige 80
Nowy Joy. Wczoraj przetarł mi się kabel w 3 sekcji i nie działała, a nie mogłem połaczyc kabli bo były za krótkie. Dziś rano pojechałem do ROLSERWISU zgłosic to, żeby jak najszybcij wymienili mi ten kabel na nowy. Wytłumaczyłem tam im co i jak. Facet co przyjmuje zgłoszenia powiedział, żebym zaczekał chwile. Za dwi minuty przychodzi z nowym Joyem. Takie podejście do klienta Mi się podoba

Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się