Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

A to nie na moj rozum bym mógł Ci wytłumaczyc... A moze ktos zrobi to za mnie?

 

najprościej.... przełożenia nie pasują do prędkości czyli z jedynki na dwójkę ciężko zredukować w dodatku biegi ciezko wchodzą i nie raz zgrzyt sie pojawia ;)

 

Jedynki na 2 to nie jest jeszcze problem zredukować ale ruszyc z jedynki to cięzko... wtedy trzeba z polowych, a jak redukujesz z polowych na szosowe to zgrzyt...

Dochodzisz do wprawy i nie jest tak tragicznie ale jak tak pierwszy raz wsiądziesz to w transporcie trzeba szukac drogi by było z górki żeby zredukować ;)

 

W dodatku silnik z trurbiną i jak zejdziesz ponizej 1800obr to tylko 80KM pod maską jest

 

w 1221A to juz pewnie lepiej zdaje egzamin bo tam 130kucy pod maską siedzi....

za bardzo nie przesadziłem i wiez mi ze pacowałem troszkę takim i miałem porównanie do 82SA którego posiadamy ;)

 

do puki nie osiągnie swoich obrotów to szału nie robi, w ciezkiej pracy trzeba z wysokich obrotów nim wystartować, a na wolnossącym z wolnych obrotów mogę ruszać :)

 

Słuchaj... przecież silniki takie same są w 82SA i 1025A tylko 1025A mają mocniejsze korbowody, turbo i większą dawkę paliwa...

 

tak samo z podnośnikiem, w 1025A nie jest zły ale w naszym 82SA są dwa tłoki w pionie (monoblok) i całkiem masywniej wygląda to wszystko...

 

Takie jest moje zdanie, oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię a Ty nie musisz sie zgodzić z tym ;)

Tutaj swojego nie chwalę ale swojego ale skrzynię oceniam dobrze, podnośnik tez i silnik również spoko... ponad 2tysi mth zrobionych z naprawdę ciężka nogą (w 4lata) i ciśnienie jak od nowości, olej od wymiany do wymiany starcza ;)

Jeżeli mogę się wtrącić to muszę przyznać rację marcin974 bo do tranportu,szczególnie z przyczepami załadowanymi np zbożem to jest problem ruszyć,bo z szosowych nie da rady a terenowe za wolne i póżniej i tak trzeba zmieniać na szosowe najczęściej ze zgrzytem.Niewątpliwie jest to jeden z głównych mankamentów tej maszyny.

A mam jeszcze jedno pytanie kolego harry...

Jak pod względem uciągu oceniasz 1025A? opony 520 masz szerokie?

Jaką masę całkowitą i szerokości opon ma zetor?

Duzo 1025A od 12441 odstaje uciągiem? ;)

1025A waży jakieś 5ton opny są takie jak mówisz a od zetora odstaje o jakię 20km :P czyli w polu o jedną skibe więcej biore a w transporcie to wole pronarem bo mimo że jest słabszy to jakoś mniej odczuwa doły :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v