Regulamin

Reklama w AgroFoto.pl Regulamin

Regulamin sprzedaży i emisji reklam

AgroFoto nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczonych reklam.
Reklamodawca zobowiązany jest do naprawienia ewentualnych szkód powstałych po stronie Agrofoto w związku z treścią zamieszczonej reklamy.

1. Definicje

1.1 Emisja – jednorazowe wyświetlenie reklamy wraz ze stroną WWW, na której jest ona umieszczona.
1.2 Kampania reklamowa – emisjia reklamy w określonym czasie lub ilość odsłon reklamy, zgodnie z zamówieniem
1.2 Gotowe materiały reklamowe – materiały w plikach zgodnych z załącznikiem do niniejszego Regulaminu pt. „Specyfikacja techniczna nośników reklamowych”, w formie gotowej do wykorzystania jako reklama

2. Warunki ogólne

2.1 Reklamy sprzedawane są według emisji czasowej – model FF (flat fee) lub ilości odsłon – model CPM (cost per milion),.
2.2 Wszystkie ceny podane w cenniku są cenami netto. Wartość wynagrodzenia należnego AgroFoto.pl będzie odpowiednio powiększona o podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2.3 Agrofoto.pl ponosi odpowiedzialność wyłącznie za szkody wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia, powstałe z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa. Odszkodowanie z tytułu wyrządzonej przez Agrofoto.pl szkody nie może przekroczyć wartości wynagrodzenia za wyemitowanie reklamy zgodnie z zamówieniem.

3. Zamówienia:

3.1 Reklamodawca dokonuje zamówienia emisji reklamy pisemnie na odpowiednim formularzu, dostępnym na stronie www.agrofoto.pl. Zamówienie określa liczbę zamawianych emisji, czas trwania kampanii, lokalizację i ewentualne dodatkowe warunki.
3.2 Pełnej płatności za kampanię należy dokonać przed pierwszą jej emisją, przelewem na rachunek bankowy wskazany na formularzu zamówienia
3.3 Tylko zamówienia potwierdzone przez Agrofoto.pl pisemnie (w formie faksu lub listu e-mail) oraz opłacone przez zamawiającego są wiążące.
3.4 Złożenie zamówienia emisji reklam jest jednoznaczne ze zleceniem emisji reklamy i zawarciem umowy z Agrofoto, na warunkach określonych niniejszym regulaminem. W przypadku braku zamówienia w terminie bądź jego niekompletności zamówienie jest anulowane.
3.5 Agrofoto zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia kampanii reklamowej do emisji na swoich stronach WWW oraz wstrzymania emisji reklam bez podania przyczyny gdy zachodzi uzasadnione podejrzenie, że treść reklamy jest sprzeczna z polskim prawem, narusza interesy Agrofoto lub osób trzecich lub nie ma możliwości technicznych realizacji zamówienia, a także w przypadku możliwości naruszenia przez treść reklamy norm etycznych lub obyczajowych.

4.Odwołanie i zmiany emisji

4.1. Emisja może zostać odwołana przez Reklamodawcę w całości lub części w następujących przypadkach:
a) w okresie do 14 dni poprzedzających rozpoczęcie pierwszej emisji bez ponoszenia opłat;
b) w okresie od 7 do 14 dni poprzedzających rozpoczęcie pierwszej emisji po uiszczeniu kary umownej w wysokości 10% należnego Agrofoto wynagrodzenia;
c) w okresie do 7 dni poprzedzających rozpoczęcie pierwszej emisji po uiszczeniu kary umownej w wysokości 30% należnego Agrofoto wynagrodzenia;
e) w trakcie emisji po uiszczeniu kary umownej w wysokości 80% tej części wynagrodzenia Agrofoto odpowiadającej niezrealizowanej części zamówienia.
4.2. Reklamodawca może w trakcie kampanii dokonać korekty emisji, o ile Agrofoto wyrazi na to zgodę. Korekta może zostanic dokonana w przeciągu dwóch dni od dnia wyrażenia zgody przez Agrofoto. Agrofoto nie odmówi zgody bez ważnego powodu.
4.3. W przypadku korekty emisji, Reklamodawca zapłaci Agrofoto dodatkowe wynagrodzenie w wysokości 20% wartości zamówienia. Płatność dodatkowego wynagrodzenia, musi nastąpić przed terminem o którym mowa w pkt. 4.4 Rezygnacja z całości bądź części zamówienia, a także korekta zamówienia musi być dokonana na piśmie, w terminach podanych wyżej pod rygorem nieważności.

5. Realizacja zamówienia:

5.1. Dostarczenie gotowych materiałów reklamowych przez Reklamodawcę powinno nastąpić nie później niż na trzy dni robocze przed terminem rozpoczęcia pierwszej emisji. Niedostarczenie gotowych materiałów reklamowych w powyższym terminie.
5.2. Niedotrzymanie przez Reklamodawcę ww. terminu powoduje niezamieszczenie zamówionej reklamy i nie stanowi podstawy do domagania się zwrotu części lub całości wynagrodzenia i zwalnia Agrofoto z ewentualnej odpowiedzialności, jaka mogłaby powstać z tego tytułu.
5.3. W szczególnych przypadkach, za zgodą Agrofoto, opóźnienie w dostarczeniu gotowych materiałów reklamowych może spowodować przesunięcie terminu realizacji emisji. W przypadku rezygnacji Reklamodawcy z takiej formy rekompensaty, Agrofoto uznaje zamówienie za zrealizowane w całości.
5.5 Każdorazowo po zakończeniu emisji, a w przypadku gdy zlecona kampania jest dłuższa niż 2 miesiące, Agrofoto przesyłać będzie Reklamodawcy raport statystyki odwiedzin, potwierdzający prawidłowość wykonania zamówienia.
5.6 Ocena realizacji kampanii reklamowej, w tym w szczególności ilość emisji zamówionej reklamy dokonywana będzie w oparciu o dane generowane przez adserwer agrofoto.pl lub inny system dedykowany do obliczania ruchu w sieci Internet.

6. Reklamacje:

6.1. Reklamacje co do realizacji Kampanii Reklamodawca składa pisemnie do Agrofoto w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od daty ostatniej Emisji, określonej w zamówieniu. Po upływie powyższego terminu zgłoszenie reklamacji jest niemożliwe, zaś kampanię uznaje się za zrealizowaną prawidłowo i zgodnie ze złożonym zamówieniem lub zawartą umową. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 3 dni od dnia ich doręczenia.
6.2. Reklamacja może dotyczyć Emisji innych materiałów niż Gotowe Materiały Reklamowe, lub terminów Emisji, o ile będzie to spowodowane winą umyślną lub rażącym niedbalstwem Agrofoto.
6.3. W przypadku uzasadnionej reklamacji Agrofoto dokona ponownej Emisji w innym uzgodnionym pomiędzy stronami terminie.
6.4. Agrofoto nie ponosi odpowiedzialności wobec Reklamodawcy za niedotrzymanie warunków zamówienia w szczególności z przyczyn leżących po stronie osób trzecich, lub spowodowanych działaniami sił wyższych, takimi jak atak hakerski, przerwy w dostawach energii elektrycznej.
6.5. Wartość rekompensaty nie może przekroczyć wysokości wynagrodzenia netto wynikającego z tego zlecenia. Odpowiedzialność Agrofoto z tytułu utraconych przez Reklamodawcę korzyści jest wyłączona

7. Warunki płatności:

7.1. Płatność za emisję reklamy zgodnie z zamówieniem następuje na zasadach określonych w pkt 3.2 …… W przypadku gdy zlecona emisja będzie trwała dłużej niż 2 miesiące, płatność za zgodą Agrofoto może zostać rozłożona na miesięczne transze, z których każda płatna będzie najpóźniej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca emisji.
7.2. W przypadku ofert promocyjnych oraz pierwszego zamówienia reklamy na portalu www. Agrofoto płatność następuje po złożeniu zamówienia, a przed emisją reklamy.
7.3. Agrofoto zastrzega sobie prawo wprowadzenia innego systemu rozliczeń na podstawie odrębnej umowy z Reklamodawcą.

8. Uwagi końcowe:

8.1. W przypadku rozbieżności postanowień Regulaminu z postanowieniami zlecenia lub umowy z Reklamodawcą, postanowienia zlecenia lub umowy z Reklamodawcą maja pierwszeństwo nad postanowieniami niniejszego Regulaminu.
8.2.Regulamin może ulec zmianie w każdym czasie bez podania przyczyn. Agrofoto powiadomi Reklamodawców o dokonanych zmianach, poprzez zamieszczenie na stronie WWW.agrofoto.pl. regulaminu w nowym brzmieniu. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian do Regulaminu, będą realizowane na dotychczasowych zasadach.
8.3. AgroFoto nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczonych reklam.
8.4. Reklamodawca zobowiązany jest do naprawienia ewentualnych szkód powstałych po stronie Agrofoto w związku z treścią zamieszczonej reklamy.
8.5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2010 roku
8.6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie maja w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy o Prawie Autorskim i prawach pokrewnych i Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną
8.7. Wszelkie spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu, bądź oświadczeń lub umów zawartych w wykonaniu Regulaminu rozstrzygane będą przez sad powszechny we Wrocławiu.