Skocz do zawartości

Polecane posty

kadman    0

Na obrotach poniżej 1000 świeci mi kontrolka od oleju ( dwa trybyki jeden w drugim ) - ona jest chyba od oleju w skrzyni? Zawsze gasła po zapaleniu. Stan oleju prawie max sprawdzałem? Czy to wina filra?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8
( dwa trybyki jeden w drugim )

Jeden w drugim czy jeden na drugim? A może kropelka w trybiku? Bo coś nie moge skojarzyć co to za kontrolka... B) A w MF kontrolek z trybikami może być 5 różnych :)

 

Chyba że to druga od lewej w dolnym rzędzie, to... cholera nie wiem co znaczy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

RobertN    0

Mirasek a może napisz jaka kontrolka za co odpowiada i co oznacza jej zaświecenie jeżeli wiesz, napewno przydało by się dla wielu użytkowników B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

"kropelka w trybiku" - ciśnienie oleju hydraulicznego

"dwie kropelki w trybiku, brudna i czysta pod przerywaną kreską" - filtr oleju hydraulicznego

"dwa trybiki, jeden na drugim" - przekładnia nawrotna lub powershift (podaje kod błyskowy)

"przekreślony trybik" - sprzęgło (wielotarczowe mokre)

"trybik w trybiku" - tej właśnie nie znam... Ktoś wie od czego to?

 

W nowszych modelach razem z którąś z powyższych zapala sie duża kontrolka z trójkątem. Wszystkie kontrolki czerwone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak mirasek mówi ta duża kontrolka gdzie jest trójkąt oznacza tak pisze w instrukcji(kontrolka uszkodzenia,włancza sie razem z kontrolką ostrzegawczą.eżeli nastąpi to przy uruchomieniu należy natychmiast unieruchomic ciągnik) :)

 

 

 

Najprawdopodobniej jest to kontrolka "kropelka w trybiku" kontrolka ostrzegawcza cisnienia oleju niskiego obiegu niskiego cisnienia 17bar


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kadman    0

Problem narazie nie rozwiązany bo w Greene narazie nie ma tego filtra. Do Żniw będzie wymieniony. Poprzedni właściciel powiedział że to raczej filter bo on go nie zmieniał a miał ciągnik 4 lata a u nas jest 2 rok a nie wiadomo kiedy był zmieniany Jak zmienie to coś więcej powiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
goolman19    1

Czekam za odp bo u mnie ten sam problem ;/ po wymianie oleju ta kontrolka mi świeci a stan oleju max ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kadman    0

Dzisiaj z tatą zmieniałem filter ten duży i przemyliśmy ten wstempny, kontrolka już nie świeci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matidi    0

co ile wymienia sie filtry powietrza i czym je czyscicie i czy da sie wyczyscic dziękuje Ci mirasek jak zwykle ratujesz sytuacje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matidi    0

no ja zawsze spręzarkę dmucham a tak jak wyzej napisałes to rozumiem ze to był zart... z tym myciem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Pewnie masz papierowy wkład, więc wymieniasz go kiedy uznasz za stosowne ale nie rzadziej niż 1000mth.

 

Jak już Ci sie kontrolka zapaliła to go wymień, doraźnie możesz go przedmuchać sprężonym powietrzem odwrotnie do kierunku ssania. W serii 30xx jest jeszcze wstępny filtr cyklonowy nad maską, oczyść go, ew. umyj i wysusz (pewnie ten miał na myśli goolman).

 

Sprawdzenie filtra powietrza powinno być rutynową czynnością przed dłuższym wyjazdem w pole. Po pracy w dużym zapyleniu zawsze sprawdzam co tam sie nazbierało i ew. przedmuchuje filtr. Przy przytkanym filtrze wzrasta zużycie paliwa i zadymienie spalin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matidi    0

no ja go czyszcze codziennie bez względu czy było zapylenie czy nie a o który filtr chodzi ze trzeba go umyć???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Ten na masce, pewnie wystarczy tylko wytrzepać kurz z miseczki, choć przepływu powietrza to on nie blokuje.

 

A pod tym filtrem papierowym masz może tzw. wkład bezpieczeństwa? Jeśli tak to też go trzeba wymieniać co 1000mth z tym że jest jednorazowy i sie go nie czyści. Nie wiem czy te starsze MF go miały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    96

mój mf rocznik 89 ma ten wkład bezpieczeństwa


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matidi    0

no to tak ja mam tez ten wkład wymieniłem filtr a kontrolka dalej swoje... co jest tego przyczyna???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WojtekLewandowski
      Witam. Panowie tak jak w temacie brak hamulca ręcznego po zaciągnięciu go. Czytałem coś, że można odkręcić korek na deklu od lewej strony na klucz 24 i dokręcić na klucz 17. Robił ktoś już coś podobnego?
    • Przez massseyferguson6170
      Witam,
      chciałbym wskrzesić ten temat http://www.agrofoto.pl/forum/topic/51429-massey-ferguson-6180-sprzeglo/ ,ponieważ mam dokładnie taki sam problem i tak się zastanawiam nad wymianą pompy ale jak kolega napisał ,że wymiana pompy nic nie dała to już sam nie wiem co robić. Proszę o porady. Dodam ,że olej Agrifarm STOU 10w40 oraz filtry nowe.
    • Przez pawel131
      ile może kosztować naprawa blokady przedniego mostu w mf 3080? Mechanik chce za to 2600 zł. Można to zrobić taniej?
    • Przez sznajdik
      Zaczyna mi ciec pompa od wody wymieniał ktoś uszczelnienia czy od razu szuka nowej?
    • Przez ursus485
      Witam niedawno nabyłem massey fergusona 3070 do lekkiego remontu. teraz się okazało że nie działa cała hydraulika(pompa chyba wcale nie ciągnie) ten wałek co ją napędza obraca się swobodnie i po odpaleniu silnika się chyba wcale nie obraca . To jest wersja datatronic , czy komputer ma coś wspólnego  z obracaniem się pompy ? Czy pompa jest w jakiś sposób wyłączalna a może pracuje cały czas po odpaleniu ? Proszę o pomoc każda rada się przyda z góry dziękuję . Pozdrawiam .
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.