Zaloguj się, aby obserwować  
Mariuszek

MTZ Belarus 820.1 - jaki most do niego?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mariuszek    0

:) Witam!!

 

Jestem poczatkjacym uzytkownikiem forum i prosze o fachowa odpowiedz na moje pytanie.

 

Chcialem sie zapytac jaki najlepiej wybrac most do ciagnikaMTZ Belarus 820.1 gdyz nie bardzo znam sie na tym. W gre wchodzi most stozkowy , carraro i krzyzakowy. jako ze o moscie stozkowym i krzyzakowym juz troche na tym forum czytalem glownie interesuje mnie carraro. Cena tych samych traktorow na innym moscie sie rozni jako ze jeszcze jestem w stanie zaakceptowac cene z mostem carraro to z krzyzakowym juz jest sporo drozej

 

http://www.allegro.pl/item350522472__mtz_b...najtaniej_.html link do aukcji

 

traktor wykorzystywany bylby glownie do ciezszych prac w polu takich jak oranie, talerzowanie praca agregatem , ewentualnie z prasa rolujaca.

 

Pozdrawiam uzytkownikow forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Most typu carraro to jest to samo co krzyżakowy...

A wzieło się to z tąd, że marka carraro produkuje mosty krzyżakowe... to taki chwyt marketingowy... B)

A podobno te mosty krzyżakowe z carraro nie mają wiele wspólnego :)

 

Ale do ciężkiej roboty krzyżak "carraro" będzie lepszy od stożkowego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    151

bierz krzyzaka i nad carraro sie nie zastanawiaj bo to tylko taka sciema... te mosty to nie sa mosty carraro i tylko krzyzaka ktos sobie tak nazywa...

 

bądz co bądz nowy belarus musi miec krzyzaka = wieksze balony z przodu = wiekszy uciag

 

przedni naped i wąskie kola to się nawzajem wyklucza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    1

zdecydowanie bierz na moscie krzyzakowym! a carraro to nie jest tylko taka sciema handlarzy tak samo jak z hydraulika bosha. a ta nazwa wziela sie z tego ze zamiast przekladni katowych naped przenosza krzyzaki tak jak w innych ciagnikach. natomiast pronar nazywa je bramowy i belkowy. bierz na szerokich gumach stary popatrz jak beda staly obok siebie i jaka jest roznica. wiekszy uciag mniejszy nacisk na glebe i wieksza wytrzymalosc przemawiaja za tym zeby doplacic. nie wierz we wszystko co ci mowia tylko najpierw dokladnie obejrzyj dane techniczne na stronie pronar lub minsk tractor works

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    151

dokladnie tak jest jak pisze LukaszZduny no i ja bym dopłacił jeszcze za monoblock - wiekszy udzwig, mniejsze przecieki, dwa silowniki to zawsze lepiej niz jeden

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    1

monoblok jest jeszcze z tym dobry ze amortyzuje ciezar maszyny i jak jade z czyms ciezkim na tuz to tylko silowniki pracuja a wachania narzedzia nie przenosza sie tak na ciagnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

a właśnie istnieje most carraro w mtz-cie widziałem na jakiejś stronie ale to na zachód most wystaje trochę z otworu w tej tarczy od koła jak w fergusonach zetorach (nowych) jest pewnie bardziej stabilny bo współosiowy (koła z mostem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    151

to co produkuje mtz to "My Polacy" nawet sobie nie wyobrazamy. Ogolnie maja bardzo szeroką ofertę ciagników i na prawde te z wyzszej pólki nie wiele odstają od tych zachodnich. Do Polski trafiają te najtansze wersje, które są alternatywą dla mniej zamoznych rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariuszek    0

hmm... czyli pewnie zdecyduje sie na most carraro. a co do monobloku to mam pewne watpliwosci gdyz udzwig 3200 kg a 4500 kg to spora roznica ale do mojego gospodarstwa - 12 ha- to i te 3200 kg wzupelnosci wystarczy gdyz jak pisalem glownie chodzi o to aby byl to traktor do ciezkich prac bo obecnie posiadam 2 URSUSY c-330 i oranie nimi do najprzyjemniejszych nie nalezy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    151

pewnie na krzyzaka sie zdecydujesz.... hehe a monoblock nie po to zeby buzo dzwigal ale zeby przecieków nie bylo. musialbys zobaczyc sobie jak smiesznie ten jeden silownik wyglada i to na pierwszy rzut oka wyglada po prostu nieciekawie...

 

dorzuc te 5 tysi i jest monoblock

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariuszek    0

pojade i zobacze co i jak wszystko wyglada i sie zdecyduje. te pare tysiecy juz nie gra roli bo chodzi o to aby traktor dobrze sluzyl i zebym nie musial go naprawiac zamiast nim pracowac bo to nie o to chodzi. dziekuje za porady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj