kravter

Tur ursus 1012

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kravter    36

Witam
Kupilem tura do 1012 tylko, ze do rozdzielacza w turze ida 3 przewody, wie ktos gdzie ktory przewod podlaczyc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    285

Wrzuć fotkę, pewnie masz rozdzielacz z wyjściem na hydraulikę ciągnika czyli do wpięcia między pompę a sam rozdzielacz ( pokrywa podnośnika)

 

 

prezentacja2_zps8e5f9ace.jpg

Czytelny schemat podłączenia jest w tym poscie.

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/64967-pod%C5%82aczenie-dw%C3%B3ch-rozdzielaczy-hydraulicznych/page-2?do=findComment&comment=1323840

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

Aha, czyli biore cisnienie przed rozdzielaczem, ide do tura, w turze jeden powrot ma dalej cisnienie i idzie na rozdzielacz na wyjscia z tylu traktora i je zasila, tak? (wtedy tur bylby zasilany bez koniecznosci wlaczania wywrotki?) A ten drugi powrot? Pod wyjscie hydrauliczne jako powrot dac?

Jutro dam fotke bo nawet nie wiem ktoro to powroty a ktoro zasilanie

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

leszekd    93

Z przodu pokrywy podnośnika masz wyjście zaślepione śrubą przelotową tam podłączasz rozdzielacz od tura. Było wałkowane wielokrotnie na tym forum. Tutaj widać dokładnie gdzie masz podłączyć rozdzielacz od tura. http://allegro.pl/podnosnik-z-rbs-ursus-zetor-i5620285807.html#imglayerTym sposobem nie zajmujesz gniazd hydrauliki i masz dobre ciśnienie na rodzielaczu od ładowacza. Spływ oczywiście gdzie chcesz najlepiej do wolnego zpływu pokrywie od tyłu.

Edytowano przez leszekd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

Jakbym mial tylkp zasilanie i powrot to bym to sam na luzaku podlaczyl pod gniazda hydrauliczne i tyle, bo i tak mi nie sa potrzebne, ale ja mam 3 przewody do traktora

Wieczorem dam fotki rozdzielacza jak bede mial dostep do pc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

Wrzuć fotkę, pewnie masz rozdzielacz z wyjściem na hydraulikę ciągnika czyli do wpięcia między pompę a sam rozdzielacz ( pokrywa podnośnika)

lap mistrzu fotki, zaznaczylem ci lekko na czerwono miesjca w ktore wkreca sie przewody

post-32590-0-99908700-1477243737_thumb.jpg

post-32590-0-68947400-1477243747_thumb.jpg

post-32590-0-50031200-1477243755_thumb.jpg

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    93

Sprawdź czy te 2 króćce na 2 zdjęciu są połączone dmuchnij porostu. Jak tak to wiadomo co zrobić połączyć i po problemie lub zaślepić jeden. Ten kruciec od zaworu przelewowego na pewno jest zasilający.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

ten na 1 fotce to zasilajacy, ta?
szczerze mowiac, to nie wydaje mi sie, aby te 2 byly polaczone bo nie mialoby to zbytnio sensu, ale sprawdze dopiero w piatek, nie ma mnie teraz caly tydzien w domu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    93

Masz na tym zdjęciu wyżej t1 t2 do wyboru gdzie podłączysz, gdzie Ci wygodniej. Jeżeli nie są połączone to obydwa do spływu tylko jeden z króćców może przekazywać ciśnienie dalej - ale nie musi drugi jest spływem oleju z wewnętrznych przecieków i zaworu bezpieczeństwa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    285

Wedle standardów , to masz rozdzielacz  3 przewodowy w dużej mierze zgodny ze schematem jaki podałem wcześniej choć zastanawia mnie samo podłączenie króćca do wyjścia ciśnieniowego, spodziewałem się jeszcze tulei której całkowite usunięcie/ wykręcenie sprawi że ten rozdzielacz stanie się zwykłym 2 przewodowym. Zamiast niepotrzebnie rozpisywać się odsyłam do instrukcji od rozdzielacza innej marki

https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=10&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiz2vXh2PHPAhWJVBQKHT-RC-gQFghSMAk&url=http%3A%2F%2Fwww.metal-technik.eu%2Findex.php%2Ftools%2Frequired%2Ffiles%2Fdownload%3FfID%3D263&usg=AFQjCNGYLiR8BeTx0vs6HBLh4YXEqZCiQg

 

Rys 6 i istotna uwaga poniżej.

Sprawdzenie przejść przy pomocy już wspomnianej sprężarki wyjaśni wszystko.

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

no jest to tur uzywany wiec moze, ktos ta tuleje juz wywalil wczesniej,

jak tylko dam rade to sprawdze czy sa polaczone czy nie i dam znac

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    285

Zakładając że już jej nie ma to nie za bardzo kumam po co 2 powroty oleju skoro bezpiecznie można było zaślepić jeden z nich.

Gdyby to był mój rozdzielacz to z czystej ciekawości  wykręcił bym ten króciec poziomy i sprawdził czy nie ma (lub nie było) tam  jakiegoś patentu umożliwiającego zmianę z 2 przewodowego na 3

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

nie mam pojecia, tur byl przy takim mniejszym zetorku z przednim napedem, on mial jakos pociagniete przewody spod dolu skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

A zapytam tak teoretycznie co sie moze stac, jezeli jeden powrot jest cisnieniowy i polacze go z tym drugim splywem trojnikiem i dam do gniazda hydraulicznego jako powrot?

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    285

Nic, po prostu zamiast połączenia wewnętrznego zrobisz zewnętrzne, pracować będzie poprawnie jako 2 przewodowy.

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

Dobra mistrzunie, wszystko podlaczone i dziala ;) tylko jest jedno ale, dziala ale dosc wolno, podnosi szufle pelna ziemi prawie bez gazu tak samo szybko jak i na wysokich obrotach, pusta jak i pelna szufle podnosi z ta sama predkoscia, otwiera i zamyka tez dosc wolno, ustawia to sie gdzies na rozdzielaczu?

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mateunia19
      założyłem ten temat kiedyś ale nie mogę go znaleźć więc powtórzę. Ciągnik gdy jest zimny podniesie wszystko idealnie gdy natomiast pochodził z godzinkę przy agregacie czy talerzówce i często używało sie podnośnika następowały problemy, gdyż znacznie wolniej podnosił lub wo gule nie chciał wtedy musiałem zgasić silnik na sekundkę to znowu zaczął podnosić ale bardzo powoli. czym to jest spowodowane? jak to naprawić. Pompka ta co jest w szkrzyni pośredniej jest po regeneracji. Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez ZO-9
      Panowie nie jestem zwolennikiem przerabiania fabryki ale po kilkunastu awariach kilku remontach w pseudo warsztatach zajmujących się naprawami podnośników skończył mi się problem z awaryjnością podnośnika. Po kilku rozsądnych przemyśleniach ,podpatrzeniach, dokształceniach przerobiłem podnośnik w 1614 ,a mianowicie całkowicie odłączyłem stary rozdzielacz co jest pod korpusem, wymieniłem nowy siłownik główny,  wymieniłem siłowniki pomocnicze na grubsze, zamontowałem nowy zwykły rozdzielacz 4 sekcyjny 80l na błotnik zaraz przy siedzeniu. W rozdzielaczu zastosowałem dwie sekcje nurnikowe z zatrzaskiem na opuszczaniu i podnoszeniu  ( czyli jednostronnego działania) i dwie dwustronnego działania. Pierwsza nurnikowa jest do sterowania podnośnika, druga nurnikowa do pługa, agregatu (hydropaku), przyczepy, i dwa wyjścia zewnętrzne np. do talerzówki, tuza. W korpusie poodlączałem wszystko co niepotrzebne zostawiłem tylko zawór regulacji opuszczania co wychodzi pod siedzeniem. Nie zmieniła się zasada działania podnośnika, wszystko działa jak należy, żadnych zbędnych mechanizmów, reaguje na każdy nawet najmniejszy ruch dźwignią, żadnych zacięć, blokowania, opadania, pulsowania podnośnika podnosi i opuszcza bardzo płynnie nawet na wolnych obrotach ciężki agregat talerzowy który waży 2t. Koszt naprawy to około 1700zł i myślę że długo, długo nie będzie potrzeby zaglądania do niego. Dla chętnych. numer tel. 697408849 to mogę jeszcze coś dopowiedzieć. Polecam
    • Przez Lesiu19911
      Witam.Po regeneracji rozdzielacza podnosnika i tloka, chce wymienic filtry oleju skrzyni biegow i olej i nie wiem jakie sa oznaczenia tych filtrow.
      W miejscu nr 1 sa 2 metalowe wklady siatkowe. To sa filtry od oleju tloczonego na podnosnik?
      W miejscu nr 2 byl puszkowy filtr skrecony. Od czego on jest?? Rozkrecilem go i w srodu byl krązek magnesowy i parenascie sztuk takich malych krązkow z siatka. W katalogu czesci nie moge znalesc tych czesci. 




    • Przez rafal13113
      witam
      mam takie pytanie do czego służy mikropompa w dużym ursusie i jakie mogą być objawy jeśli będzie ona nie sprawna
    • Przez Olka7863
      Witam czemu jak olej sie rozgrzeje to nie chce unosic np. Talerzówki pługu itp. Belarus ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.