ursuspolska123

Gniazdo zapalniczki w ursusie C-360

Polecane posty

Witam!

Mam ursusa C-360.Chciałbym do niego zamontować gniazdo zapalniczki,żeby móc podłączyć koguta czy jakiś wiatrak.Jak to zrobić?Gdzie zamontować?Czy w ogóle jest to możliwe?

Pozdrawiam!

  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jest to możliwe, ale sądząc po pytaniu, które zadałeś sam tego nie zrobisz, a wszystkie potrzebne informacje są na AF i ogólnie w sieci, wystarczy poszukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak chce doprowadzić do pożaru ciągnika to może...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Smitty    3

Mógłbyś tylko musiałbyś dać jakiś bezpiecznik. Ja koguta i radio popiołem pod gniazdo bezpieczników przy wolnych wtykach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Sprawa jeszcze prostsza niż się wydaje. Na necie znajdziesz schemat instalacji 60-ki i jest na nim gniazdko 12V z zabezpieczeniem bezpiecznikiem w oryginale. Możesz do niego podłączyć co chcesz, umieścić go w dowolnym miejscu. 

https://www.google.pl/search?q=c-360+schemat&espv=2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiPp8P9l-7PAhXROSwKHR4yD8IQsAQIHQ&biw=1680&bih=920#imgrc=3kx4LyPyd9jzSM%3A


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf12    54

Najlepiej doprowadzić nowy kabel z plusa z rozrusznika i założyć nową skrzynkę bezpieczników. Na każdym osobnym bezpieczniku podłączać różne odbiorniki, gniazda, itp. Nie polecam dublować do tych samych bezpieczników w c360, bo później kable będą się grzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    1933

W c 360 instalacja przewidziana była na działanie jednego kierunku stopu i świateł pozycyjnych jednocześnie. Zbilansowanie świateł mijania i drogowych zahaczało o pełną wydajność prądnicy plus ujemny bilans akumulatora. Dlatego podłączenie przyczepy albo włączenie lampy roboczej to już tragedia... Poprostu sprzęt jak Mi-28 nie nadawał się do latania nocą :-)
Jak mu dokładacie to warto przeskoczyć na alternator i zastanowić się nad wymianą zasilania instalacji - takie jest moje o tym zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafallll360    968

Najlepiej doprowadzić nowy kabel z plusa z rozrusznika i założyć nową skrzynkę bezpieczników. Na każdym osobnym bezpieczniku podłączać różne odbiorniki, gniazda, itp. Nie polecam dublować do tych samych bezpieczników w c360, bo później kable będą się grzać.

 

Co się będzie grzało jak pod ten bezpiecznik co jest wpięte  gniazdo wycieraczek jest jeszcze kontrolka ciśnienia oleju co podczas jazdy nie pobiera prądu...

 

Po prostu w desce rozdzielczej wywal gniazdo wycieraczki powiększ otwór zamocuj nowe gniazdo podłącz przewód i po kłopocie.Tylko po co Ci te gniazdo jak można kupić wtyczkę do tego starego gniazda ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon09875    9810

A nie prościej odłączyć wtyczke tą przy kogucie i założyć normalny włącznik? Ja u siebie mam do wycieraczki halogenów koguta i nagrzewnicy osobne bezpieczniki i osobne zasilanie. Zawsze póxniej wrazie jakiejkolwiek awarii łatwiej jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Co może być przyczyną świecenia kontrolki ładowania. Na małych obrotach silnika tylko się ,,jarzy,, a na dużych się świeci i przez to co dziennie muszę pod ładować akumulator bo ciągnik nie chce zapalić szczotki w prądnicy zmieniłem ale nie pomogło a może to regulator co może być przyczyną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Co to ma wspólnego z gniazdem zapalniczki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Regulator  jest winien lub spalony wirnik na prądnicy  innego powodu ja nie widzę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    7164

Do sąsiada najlepiej Radek 😎 prąd drogi paliwo jeszcze droższe, a Ty wymyślasz 😋 murzyna na dach posadzić niech kręci 

  • Haha 1

..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radekz200    6646

Już doczytałem żeby dokupić wtyczkę i spróbować w te gniazdo przy kierownicy 😛 ja słaby z elektryki 😛

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kam78245
      Witam serdecznie 
      Próbowałem samemu rozwiązać problem lecz niestety, ale wiem że na Was można liczyc:) !
      Otóż, podczas próby rozruchu mojej 60tki rozrusznik na początku krecił jak zwykle lecz dosłownie po sekundzie zaczał wolniutko mielic i zgasł, zauważyłem jednocześnie błysk w skrzynce bezpieczników. Potem juz brak reakcji na przycisk start. Akumulatory są dobre, wszystkie światła i to co na prąd w maszynie działa...oprócz rozrusznika. Nie wiem jak prądnica bo jeszcze taka w nim jest ze względu na to że używam 60tki dwa razy na kwartał. Sprawdzałem klemy, mase 
      Proszę o pomoc 
      Pozdrawiam Kamil 
    • Przez Mateusz100
      Witam ostatnio widziałem na internecie jak ktoś zrobił niby profesjonalną instalacje do ursusa c 360, a mianowicie puścił kabel od rozrusznika do puszki hermetycznej takiej instalacyjnej  ktorą umieścił w ciagniku i do tej puskzi ten kabel i za pomocą złaczek wago połączył tam do tego bezpiecznik na kablu samochodowy dał i jakieś właczniki i podłaczył lampy tylnie i przednie oczywiście ledowe. Moje pytanie czy to ma sens i będzie działać? od rozrusznika dał dwużyłowy kabel 2x1,5mm   jest od odpowiedni? Z tego co widziałem to kabel prądowy bezpośrednio do kostki wago i od niej innymi kablami do przełaćznikow dawał. Nie wiodziałęm żadnego rozłączania tego prądu ale niby mu to działa. Co wy na to jest to bezpieczne i dobre? Chciałbym to zrobić i zamontować lampy dwie ledowe ktore maja 29w jedna czyli razem niecałę 60w pobierają wytrzyma coś takiego? Oczywiście muszę wymienić prądnice na alternator bo inaczej to ciagnika nawet nie odpale haha o tym wiem.
    • Przez Bolo3
      Witam,mam problem z prędkościomierzem w claas arion 450 2021.Wszyqtjo działało dobrze aż tu nagle licznik przestał pokazywać prawidlową prędkość. Teraz jadąc 40km/h licznik pokazuje 4,6km/h. Pomoże ktoś co mogło się stać?
    • Przez Rafał2222
      Witam. Co raz bardziej rozrusznik w moim zetorze 5011 zaczyna wariować, tzn że chcę go zapalić wciskam start, ledwo kręci i puszczam start i naciskam  ponownie kręci dużo lepiej i pali. Czasami jest tak że jak w cisnę start to zaiskrzy aż. I teraz tak aku nowy. I ta śruba od elektromagnesu co idzie do rozrusznika nie ta od akumulatora tylko ta dolna jest skorodowana, to może robić taki efekt jak opisywałem? 
    • Przez dobcio0821
      Napisano Listopad 26, 2020 Witam.
      Przeglądam różne posty ale niemoge znaleźć rozwiązania. Wczoraj chciałem zmienić pradnice na alternator AGH. Instalacje mam nową (pod alternator). Wszystko podłączyłem według schematu. Akumulatory zamienione i jest minus na masę. 
      Kabel czerwony podłączyłem tam gdzie przewód plusowy na rozruszniku i do 30 na stacyjce, a kabelek szary od kontrolki do konektora w alternatorze. 
      Problem zaczyna się jak chce podłączyć kabel plusowy między rozrusznikiem a alternatorem, porostu iskrzy.  Kolega sąsiad podjechał swoim traktorem też z zamontowanym alternatorem aż jest zdziwiony czemu iskrzy. Na krótko kablami spróbowaliśmy podpiąć masę do masy traktorów i od jego rozrusznika do alternatora i też iskrzy. Czy to może być wina alternatora? Dawać go na reklamację czy może jednak coś jest źle podłączone? Byłbym wdzięczny za jakieś sugestie. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj