Skocz do zawartości
News
Gustek

Jakie oleje do Deutz Fahr agrotron 120 z roku 1999

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
luk2782    19

silnik 15-40W skrzynia półsyntetyk 10-40W np Fusch titan hydramot 10140mc zwolennice przedni most LS 90 tzw Limited Slip klasy GL5 np Fusch LS90 albo oleje akrosa z silnikiem mozesz wybierac jewst tego masa ze skrzynia juz nie tak szybko ale tez jest wybów ale zwolennice i przedni most tu nie oszukasz musi bys 90LS


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gustek    0

Dzięki ,a hydraulika z czego pobiera olej?

Edytowano przez Olik
Ort. i literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

luk2782    19

hydraulika ciagnieolej ze skrzyni. nie ma zamknietego obiegu. z tył z lewiej strony masz wskaznik poziomu oleju. Faktyczny stan oleju masz wtedy gdy ciagnik stoi na równym terenie siłowniki TUZ sa schowane i silnik musi byc wyłaczony przez conajmnien 3 min. poniewaz jak masz ciagnik zapalony pompy wciagaja olej i jak wtedy popatrzysz to tak jak bys nie miał oleju. najlepiej rano przed odlotem po nocy jak olej spłynie wtedy mam wiarygodny stan masz tam 3 kreski normalny stan jak jest na srodkowej mozesz miec ponad stan ok 5l dgy pracujesz z maszynami które maja duze zapotrzebowanie na olej np jakies duze rozkładane agregaty które jak rozłozysz wciagaja troche oleju


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

75 optimum a max 85 przy suchej skrzyni bo zawsze cos zostanie i nigdy tyle nie wlejesz


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8
zwolennice przedni most LS 90 (...) zwolennice i przedni most tu nie oszukasz musi bys 90LS

Tak sie zastanawiam po co lać do zwolnic olej przeznaczony do mechanizmów/przekładni o zwiększonym tarciu? Do mostu jak najbardziej jeżeli ma LSD, ale do zwolnic? ;) Tak podaje instrukcja?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

@mirasek tak jest w instrukcji


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcino84    2

Koledzy posiadam DF6.05S i nie wiem jakim olejem jest zalana skrzynia, widać ze jest dośc czysty, poradźcie jaki mozna olej dolać do skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63
Tak sie zastanawiam po co lać do zwolnic olej przeznaczony do mechanizmów/przekładni o zwiększonym tarciu? Do mostu jak najbardziej jeżeli ma LSD, ale do zwolnic? ;) Tak podaje instrukcja?

w lambo r3 zalecają taki sam olej do zwolnic i przedniego mostu jak do skrzyni biegów, czy jak będe zmieniał olej jest sens lać jakiś inny tak jak powyżej napisane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Lej to co zaleca instrukcja, znaczy cokolwiek o przynajmniej takich paramertach jak tam podają. O tym LSD to tylko tak z ciekawości wtrąciłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cccepik    5

Witam. Mam Agrotrona K420 i mam pytanie czy olej do tylnego mostu wlewa się oddzielnie czy jest może połączony z bocznymi reduktorami

Edytowano przez cccepik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tepe71
      Witam
      Jestem świeżo upieczonym właścicielem agrotrona 6.30tt. Usterka jaka się objawiła po rozgrzaniu hydrauliki to blokujące się hamulce. Po wdepnięciu pedał hamulca odbija normalnie ale koła hamowane są w dalszym ciągu. Towarzyszy temu "cykanie" w bloku hydrauliki. Tak jak by zawór na przemian robił i odpuszczał ciśnienie, jednocześnie olej bardzo się rozgrzewa. Po wyłączeniu silnika hamulce odpuszczają, a po krótkotrwałym odczekaniu można kontynuować jazdę ale tylko do momentu kolejnego naciśnięcia pedału hamulca, po którym następuje znów blokada. Problem nie ma miejsca gdy olej  jest jeszcze zimny. Dodam, że sam hamulec zachowuje się niestandardowo. Nie ma możliwości płynnego zwiększania siły hamowania, a tylko całkowite i nagłe zablokowanie kół na końcu skoku pedału. Olej wraz z filtrami wymieniłem po tym jak okazało się że stary wymieszany był z wodą.
      Pozdrawiam i z góry dziękuje za jakiekolwiek rady.   
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez MarcinWoos
      Witam posiadam taki problem ze podnosnik po zgaszeniu silnika opada, prawdopodobnie z powodu niskiego stanu oleju moje pytanie jest takie gdzie jest bagnet lub cos innego zeby sprawdzic poziom oleju I jaki olej dolac? Wybaczcie ze zadaje takie pytania ale jestem zielony w tej dziedzinie
    • Przez Or6i
      Witam mam problem, prawdopodobnie urwała mi się linki skrzyni biegów. Wie ktoś może jak ja wymienić w Same Antares 130 chodzi o to czy duzo z tym roboty i czy da radę bez zdejmowania kabiny?
    • Przez michnik12
      Witam . Problem dotyczy tego że gdy włączam przedni napęd w ciągnik ten wogule nie ciągnie na przednie koła . 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.