Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Profil usunięty

Sieczkarnia samojezna New Holland 1905

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam wszystkie Agrofotowiczki i Agrofotowiczów, mam prośbę. Chciałbym się dowiedzieć od was jak najwięcej o marce tych sieczkarni moga być trochę starsze modele i nowsze tylko nie modele FX i młodsze. Prośbę tą kieruję ponieważ jesteśmy w trakcie zakupu sieczkarni samojezdnej cena do 80 tyś. z kęperem 3000 lub większym i podbieraczem. Głównie mnie interesuje jak się ten model NH spisuje przy Kęperach

i czy te silniki które w nich są (DAF) dają radę przy pracy. Chciałbym żebyście jak możecie, opisali ją od podstaw, czyli ile pali, czy kopci, jak również materiał który został do nich użyty nie zużywa się tak szybko (noże tnące, walce). Chodzi mi o tą sieczkarnię http://www.allegro.pl/item346993677_new_ho...mper_1991r.html Pozdrawiam i dziękuje B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    2

Znajomy ma na usługach właśnie NH 1905 i 1900 to jak na razie nie narzeka tylko on ma na 6 rzędowe je, nawet powiedziałbym ze chwali sobie, a co do silnika to jak sieczkarnia pójdzie w dobra kukurydze to kazda bedzie pierdzieć, Wiem ze noże kosztują ok 7 tyś, palą nie najgorzej dośc oszczędne są, naprawdę godne polecenia


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol5211    0

kolega nam kosil podobną model 2305 bo nasza sie zatarla :angry: i powiem ze to dobry sprzęt warty kupna B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No dzięki za informacje B) , piszcie jeszcze coś jak możecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomacha001    4

u nas użytkują NH1905 i sprawuję się dobrze rocznie kosi 120 hektarów kukurydzy przes 2 lata nie miał poważnych usterek tylko sprzęgło sie spaliło teraz jest trochę czasu wolnego to wymieniamy co sie da

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Prosiłbym jakby ktoś miał zdjęcie pociętej kiszonki przez NH lub napisać jak krótko tnie kukurydzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol5211    0

ten model 2305 nie ma gniotownika tylko tarkę i silnik ma duzo lzej niz z gniotownikiem B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3
Witam wszystkie Agrofotowiczki i Agrofotowiczów, mam prośbę. Chciałbym się dowiedzieć od was jak najwięcej o marce tych sieczkarni moga być trochę starsze modele i nowsze tylko nie modele FX i młodsze. Prośbę tą kieruję ponieważ jesteśmy w trakcie zakupu sieczkarni samojezdnej cena do 80 tyś. z kęperem 3000 lub większym i podbieraczem. Głównie mnie interesuje jak się ten model NH spisuje przy Kęperach

i czy te silniki które w nich są (DAF) dają radę przy pracy. Chciałbym żebyście jak możecie, opisali ją od podstaw, czyli ile pali, czy kopci, jak również materiał który został do nich użyty nie zużywa się tak szybko (noże tnące, walce). Chodzi mi o tą sieczkarnię http://www.allegro.pl/item346993677_new_ho...mper_1991r.html Pozdrawiam i dziękuje B)

 

Przebieg ma pewnie podany z bębna , wymalowana jest także nie wiadomo jak wyglądała

 

Sprawdź stan walców czy da rade ustawić szceline bo jak ma wyjechane to bedzie robić gorzej od takiej z tarką i cepami pod nożami

 

Ja kupiłem niedawno 2405 CP i miałem dołożone nowe walce do gniotownika

 

Jak odpalisz w takich temp jak teraz to nie powinna bardzo dymić , ja paliłem swoją przy -5 i dymiła tylko chwlie puki silnik sie nie rozgrzał

 

 

To jest ta sieczkarnia co podałeś linka ale przed malowaniem

http://www.agroabc.pl/?k=ogloszenie&ns...a3724e3a03b1132

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Przebieg ma pewnie podany z bębna , wymalowana jest także nie wiadomo jak wyglądała

 

Sprawdź stan walców czy da rade ustawić szceline bo jak ma wyjechane to bedzie robić gorzej od takiej z tarką i cepami pod nożami

 

Ja kupiłem niedawno 2405 CP i miałem dołożone nowe walce do gniotownika

 

Jak odpalisz w takich temp jak teraz to nie powinna bardzo dymić , ja paliłem swoją przy -5 i dymiła tylko chwlie puki silnik sie nie rozgrzał

 

 

To jest ta sieczkarnia co podałeś linka ale przed malowaniem

http://www.agroabc.pl/?k=ogloszenie&ns...a3724e3a03b1132

Wielkie dzięki za tą fotkę i za konkretne informacje :) jeszcze chciałbym się dowiedzieć jak się spisują/pracują urządzenia tnące zbierany materiał B) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A co jest według was lepsze tarka czy gniotownik, i chciałem się zapytać czy tarka i gniotownik są to te same rzeczy? Mógłby ktoś przesłać zdjęcia i na co patrzeć oprócz urządzenia tnącego???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A jak jest z częściami, ja jestem z małopolski okolice Kielc można dokupić do nich części zamienne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

Części tak samo jak do claas , JD a ceny konkretne

 

Najlepiej dogadywac się z kims kto ściąga używane sprzęty bo u nas u dilera to ceny są z kosmosu np walec do gniotownika 16000 zł a z francji za ta kase kompletny gniotownik zmontowany

 

Przystawka rzędowa jest to samo co Claas

 

Ja jeszcze nie wiem jak moja pracuje ale widziałem w akcji 2205 i spoko robiła , znajomemu kosiła Firma JD z gniotownikiem to gorzej robiła od NH z tarką , sporo zależy od przygotowania maszyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie wie ktoś czy w woj. małopolskim jest jakiś dealer sieczkarni samojezdnych różnych typów.Lub sąsiednie województwa. Prosił bym o szybką odpowiedz i z góry dziękuję B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeszcze chciałem się zapytać jakiej produkcji (z jakiego kraju) jest sieczkarnia samojezdna Mengele???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fenol    4

to są niemieckie sieczkarnie bliźniacze do case oba to głęboka modernizacja projektów zdaje się fortschritt E282....


kupując polski produkt dajesz zarobić producentowi, który odprowadzi podatki do budżetu, pośrednikom którzy też odprowadzą podatki, pracownikowi, który wyżywi rodzinę, wyśle dziecko do szkoły do której właśnie zakupiono nowe komputery za pieniądze z podatków. Nie bądź konsumentem, bądź obywatelem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ramzes1    0
(edytowany)
A co jest według was lepsze tarka czy gniotownik, i chciałem się zapytać czy tarka i gniotownik są to te same rzeczy? Mógłby ktoś przesłać zdjęcia i na co patrzeć oprócz urządzenia tnącego???

 

 

Moim zdaniem zdecydowanie lepsza jest tarka

Edytowano przez ramzes1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ghost    0

jak uruchomic ostrzenie nozy w nh 1905?bebn niewiem jak włączc do tyłu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bulwa
      witam. panowie mam pytanie jak zdemontować Gniotowniki w mamucie? już po sezonie i chciałbym je zregenerować tylko nie za bardzo mam pojecie z której strony mam sie do nich dobrać najprościej. i jeszcze jedno pytanie jak mam mała kukurydzę to układa mi sie na kemperze i nie wciagnie jej w sieczkarnie. co mogę zrobić żeby znikna ten problem? pozdrawiam.
    • Przez mateusz092111111
      Witam mam taki problem ze kupilem claasa  690 v8 utnę troche i woda wchodzi mi na czerwone  i tylko zmniejsze obroty maszyny i odrazu temp wody spada proszę o pomoc jak najszybciej
    • Przez mateusz092111111
      gotuje sie mi woda w claasie 690 i to jest dziwne gdy zmniejsze obroty maszyny to woda spada chlodnica byla czyszczona z zewnątrz a w srodku przepłukiwana odkamieniaczami i to pare razy silnik tez był sprawdzany bo byly planowane głowice i zakładana uszczelka a pompa wodna chyba jest ok bo widac ze tloczy wode do chlodnicy bo widac ze woda ma obieg termostaty tez sa wyjete nie wiem co mam robic więc prosze o odpowiedz jesli ktos miał podobny przypadek
    • Przez mateusz0045
      Czy ktoś posiada taki sprzęt , jesli tak to prosiłbym o podpowiedzenie mi wszystkich informacji które mogły by mi pomóc w użytkowaniu takiej maszyny . Jak z dostępnością części ? Czy mogę kupić gdzieś katalog do sieczkarni SF 6000 . Ewentualnie co się najczęściej psuje .
      Wady zalety itp...
    • Przez mafiadankow
      Czołem

      Jak niektórzy z Was zapewne wiedzą, nabyliśmy sieczkarnię jak w tytule. Wszystko fajnie pracuje, jednak teraz chcemy przygotować maszynę do zimowania. W pierwszej kolejności chcemy zdjąć przystawkę. Czy ktoś ma taki model, bądź podobny i wykonywał taki zabieg? Niby sworznie odbezpieczone, stopki opuszczone, przystawka w dół ale haki nie chcą puścić.

      Drugi temat odnoście automatycznego ustawiania stalnicy. Działa to u kogoś? Mógłby się podzielić obsługą?

      Trzeci temat. Jakie powinno być ciśnienie układu smarowania w silniku? Podczas pracy wykazuje ok 4 bar

      Czwarty temat. W jakiś sensowny sposób można dotrzeć do dmuchawy? Chcemy zobaczyć w jakim stanie są łopatki i dokładnie wszystko umyć.

      Piąty temat. W ogłoszeniach widać, iż ta sieczkarnia ma gniotownik, niemniej u nas takiego urządzenia nie ma, u znajomego który ma model 1900 wszystko wygląda identycznie. Czy w dmuchawie jest tarka?

      Szósty temat, ostatni Ma ktos instrukcję obsługi?

      Dzięki za poświęcony czas!

      Pozdrawiamy, mafiadankow
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.